• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۰۸
  • شناسه خبر: 6788

منابع آب زنجان حال روز خوشی ندارد

پیام ملّت – دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: وضعیت منابع آبی کشور و بویژه این استان حال روز خوشی ندارد و باید مسئولان برای این موضوع چاره اندیشی کنند. حجت الاسلام حسن مظفری با اشاره به وضعیت منابع آب استان اظهار ک ...

وضعیت منابع آبی استان زنجان حال روز خوشی ندارد/ آبیاری کشتزارها از فاضلاب شهری زنجانرود برای بهداشت شهروندان خطر دارد

پیام ملّت – دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: وضعیت منابع آبی کشور و بویژه این استان حال روز خوشی ندارد و باید مسئولان برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام حسن مظفری با اشاره به وضعیت منابع آب استان اظهار کرد: همه ما مسئول هستیم، تا این وضعیت را ساماندهی و مدیریت کنیم.

وی افزود: آبیاری کشتزارها از فاضلاب شهری که در زنجانرود جاری است برای بهداشت شهروندان خطر دارد بنابراین همه مسئولان و متولیان این حوزه که با سلامت مردم سر و کار دارد باید تا رفع این مشکل موضوع را پیگیری کنند.

حجت الاسلام مظفری یادآوری کرد: چرا قانونگذاران، قانونی را تصویب کردند که در آن دارندگان چاه هایی که قبل از سال ۸۵ حفر شده، می تواند صاحب پروانه بهره برداری شوند؟

وی خاطر نشان کرد: چند شب بعد از تصویب این مصوبه، مردم برای قرار گرفتن در لیست دریافت پروانه، شبانه به باغ ها و زمین های خود مراجعه و چاه حفر کردند.

حجت الاسلام مظفری تصریح کرد: این مسئله کمر کشور در حوزه آب را شکست و سبب شد کشاورزی به طور غیر اصولی افزایش یابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست