• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۰
  • شناسه خبر: 6801

شعار سال نباید در حد حرف و نصب بنر باقی بماند

پیام ملّت – رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه جبهه اقتصادی اصلی‌ترین جبهه تقابل دشمنان علیه نظام اسلامی است، گفت: برای حل این مشکل باید اقدامات لازم و همگانی صورت گیرد. عبدالله جعفری در جمع خبرنگ ...

پیام ملّت – رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه جبهه اقتصادی اصلی‌ترین جبهه تقابل دشمنان علیه نظام اسلامی است، گفت: برای حل این مشکل باید اقدامات لازم و همگانی صورت گیرد.

عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع حمایت از کالای ایرانی بسیار فراتر از ترجیح و خرید محصول وطنی است، تصریح کرد: در شعار سال نیز به این موضوع مهم تاکید شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه ذات نامگذاری سالها که یکی از ابتکارات رهبر فرزانه انقلاب است، از اندیشه سرشار و نگاه فاخر فرهنگی ایشان سرچشمه می‌گیرد، اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور لازم است که همگان به این شعار توجه ویژه داشته باشند.

جعفری طی ۱۰ سال گذشته به صورت متمادی در ۹ سال دیگر به موضوعات اقتصادی تاکید شده است، بیان کرد: همچنین امسال عناوینی در حوزه فرهنگ اقتصاد، فرهنگ مدیریت و فرهنگ مصرف به خود گرفتند و امسال به نام حمایت از کالای ایرانی نامیده شد.

وی به نقش مردم در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: مصداق حمایت مردم از کالای ایرانی این است که وقتی کالای ایرانی باکیفیت در بازار وجود دارد، سراغ کالای خارجی نروند و این بازار بزرگ ۸۰ میلیونی را در اختیار کشورهای دیگر نگذارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امسال در شعار سال تعصب به تولید داخل و اشاعه و ترویج آن و تلاش برای ایجاد فضا و وجهه مثبت برای تولیدات ایرانی پررنگ‌تر است، گفت: این شعار نباید در حد حرف و نصب چند بنر باقی بماند، بلکه عزم همه مردم و مسؤولان باید برای اجرا کردن آن جزم باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان همچنین به نقش رسانه‌ها نیز در این زمینه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و تشویق مردم در استفاده از کالای ایرانی نقشی تعیین کننده دارند که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد و البته باید رسانه‌ها در این زمینه مطالبه‌گر باشند.

به گزارش فارس ؛ جعفری به نقش دولتمردان نیز اشاره داشت و گفت:  دولتمردان باید به توانایی کشورمان در تولید کالا ایمان و اعتقاد داشته باشند و از آن حمایت کنند.

وی همچنین به مبحث معافیت یا تخفیف‌های ویژه مالیاتی برای تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد و افزود: مقدار مالیاتی که وارد کننده پرداخت می‌کند، باید بیشتر از مقداری باشد که تولید کننده می‌پردازد و این برخلاف رویه‌ای است که اکنون جاری است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست