• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۰
  • شناسه خبر: 6797

استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، استقرار ادارات و یا شعبات نمایندگی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان سلطانیه را خواستار شد و گفت: با استقرار ادارات و یا دفاتر نمایندگی ...

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، استقرار ادارات و یا شعبات نمایندگی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان سلطانیه را خواستار شد و گفت: با استقرار ادارات و یا دفاتر نمایندگی دستگاه‌های اجرایی، پیگیری مطالبات مردم در سطح شهرستان با سهولت و سرعت بیشتری امکان پذیر خواهد بود.

محمد عزیزی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان سلطانیه که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان سلطانیه از زمان فعالیت مهندس درویش امیری به عنوان استاندار زنجان، خاطر نشان کرد: پیگیری مستمر تامین مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان از مقامات ارشد کشور و سازمان برنامه و بودجه و نیز تلاش در تسریع اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به تهران که موجب کوتاهی زمان سفر به تهران می‌شود از مهم‌ترین اقدامات نماینده عالی دولت در استان زنجان به شمار می‌رود.

وی همچنین بر ضرورت اهتمام جدی تمامی مدیران و مسؤولان در ارائه خدمت به مردم تاکید کرد و افزود: با همدلی و هم‌افزایی می‌توان مسؤولیت‌ها را به نحو شایسته‌ای به پیش برد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند که مدیران و مسؤولان در راستای خدمت رسانی تلاش می‌کنند، حتما تکریم و حمایت‌های لازم را از مسؤولان خواهند داشت که همین همدلی موجب افزایش نشاط و انگیزه در سیستم اداری خواهد شد.

عزیزی در پایان تسریع در تکمیل پروژه ساخت استخر شهرستان سلطانیه و نیز تکمیل و واگذاری شهرک صنعتی این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست