• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۰
  • شناسه خبر: 6799

رمز بقای مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی در رضایت افکار عمومی است

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه به مدیرانی چابک، با انگیزه و امین در سیستم اداری کشور نیازمندیم، اظهار کرد: کارکنان دولت در همه سطوح باید با انگیزه و تلاش مضاعف، فضا و روح خدمت‌گزاری را در دستگاه‌های اجرای ...

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه به مدیرانی چابک، با انگیزه و امین در سیستم اداری کشور نیازمندیم، اظهار کرد: کارکنان دولت در همه سطوح باید با انگیزه و تلاش مضاعف، فضا و روح خدمت‌گزاری را در دستگاه‌های اجرایی ارتقا بخشند.

اسداله درویش امیری در مراسم تکریم و معرفی فرماندار شهرستان سلطانیه با اشاره به قرارگیری انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سال پیروزی بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام به ویژه در برابر دشمنان نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در حفظ انسجام، وحدت، یکپارچگی و همدلی همه ارکان نظام و مردم است.
وی با تاکید بر ضرورت بازسازی اعتماد عمومی در جامعه، تصریح کرد: با مبارزه با فساد و سالم‌سازی جامعه باید اعتماد عمومی را بازسازی کنیم، چراکه اعتماد مردم به نظام سرمایه ملی است که نباید کمرنگ یا خدشه‌دار شود.
مقام عالی استان با اشاره به اینکه باید با همت و تلاش مضاعف، سال ۱۳۹۷ را به سال نهضت خدمت‌گزاری تبدیل کنیم، اظهار کرد: مردم در چهل‌سالگی انقلاب، انتظار خدمت‌گزاری صادقانه از مسوولان دارند.
استاندار زنجان رمز بقای مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی را در جلب رضایت افکار عمومی دانست و گفت: افکار عمومی به معنای نظر اکثریت مطلق و قریب به اتفاق مردم جامعه است که در انحصار هیچ فرد یا گروهی نیست و باید با تلاش و خدمت، در راستای افزایش رضایتمندی مردم و افکار عمومی گام برداشت.
درویش امیری، فضای همدلی و هم افزایی در بین مسوولان استان زنجان را بسیار مطلوب توصیف کرد و با اشاره به اینکه تامین منافع مردم استان در گرو همدلی و همنوایی مسوولان است، گفت: با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و همراهی نمایندگان استان در مجلس، همه مسؤولان استان برای جلب امکانات و سرمایه‌های ملی به استان زنجان تلاش می‌کنند و به پیگیری مطالبات مردم می‌پردازند.
وی به برخی اقدامات انجام شده طی سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: مسؤولان استان زنجان در سال گذشته به تعهدات خود در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری عمل کرده‌اند و با حمایت از طرح رونق اقتصادی بیش از سهم استان، موجب آغاز مجدد فعالیت ۲۹ واحد تولیدی تعطیل شده در زنجان شدند.
نماینده عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود، ۱۱۳ عضو شورای اسلامی شهر و ۲ هزار و ۲۶۹ عضو شورای در ۷۳۷ روستای استان را ظرفیت‌های بزرگی در راستای ارتقاء و توسعه شهرها و روستاها دانست و اظهار کرد: شوراها به عنوان نهادهای مدنی و اجتماعی قدرتمند می‌توانند در راستای رشد و توسعه مناطق گام بردارند.
استاندار زنجان در ادامه شهرستان سلطانیه را دارای شهرت جهانی دانست که همچون نگینی در جهان میراث فرهنگی می‌درخشد، افزود: باید با تلاش‌های فرماندار جدید، این شهرستان به یکی از بزرگترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شود و از ظرفیت‌های استان و کشور برای رشد و توسعه این منطقه استفاده کند.
گفتنی است، از تلاش‌های توحید سلیمی در مدت پنج ماه تصدی سرپرستی فرمانداری سلطانیه قدردانی و حسین رحمانی هزار رود با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید سلطانیه معرفی گردید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست