• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 6821

وزارت اطلاعات پایگاه مستحکم مردمی در جنگ اطلاعاتی است

پیام ملّت – نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات را پایگاه مستحکم مردمی و دینی در عر ...

پیام ملّت – نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترکی به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات را پایگاه مستحکم مردمی و دینی در عرصه جنگ اطلاعاتی توصیف کردند.

 آیت الله علی خاتمی به همراه مهندس اسدالله درویش امیری در پیام مشترکی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج)، هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و حافظان امنیت و اطلاعات کشور را تبریک گفتند.
در متن این پیام آمده است؛
بسم االله الرحمن الرحیم
ماه شعبان المعظم امسال نیز با میلاد سراسر نور و برکت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز و زادروز امام سجاد (ع) از راه رسید و قلب شیعیان و مسلمانان عالم را غرق در شادی و سرور نمود.
ایرانیان مسلمان در کنار تمامی شیعیان جهان در نیمه این ماه پربرکت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) را جشن می گیرند و برای تعجیل در ظهور آن حضرت و رهایی همه مظلومان و ستم‌دیدگان عالم از جور مستکبران و ظالمان دعا می کنند.
هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از مناسبت های ملی در ایران است که با اعیاد شعبانیه تقارن یافته تا ملت مسلمان ایران را از کرامت و رحمت این ماه عظیم بیش از پیش بهره مند سازد.
وزارت اطاعات با بهره گیری از همت و توان نیروهای مومن، متعهد و انقلابی خود که براستی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند توانسته است به شایستگی از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام در برابر تمامی تهدیدات و هجمه های دشمن دفاع نموده و در عرصه جنگ اطلاعاتی دنیای امروز به پایگاهی مستحکم، مردمی و دینی در ایران عزیز مبدل شود.
امید است نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در استمرار مسیر به‌حق خویش با استعانت از خداوند کریم و همراهی بیشتر ملت شریف ایران در تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای و دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی موفق و سرفراز باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست