• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۱۵
  • شناسه خبر: 6847

مدیران ، تسویه حساب های شخصی را کنار بگذارند

پیام ملّت – نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان نباید خود را بدهکاران دیگران بدانند و برای تسویه حساب و یا جلب رضایت شخصی اقدام به عزل و نصب کنند، بلکه صرفا باید برای رضایت مردم تلاش کنند. احمد ب ...

پیام ملّت – نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان نباید خود را بدهکاران دیگران بدانند و برای تسویه حساب و یا جلب رضایت شخصی اقدام به عزل و نصب کنند، بلکه صرفا باید برای رضایت مردم تلاش کنند.

احمد بیگدلی درباره عزل و نصب‌های اخیر در استان اظهار کرد: بنده در عزل و نصب دخالت نکرده‌ام و از مدیران ارشاد استان کسی به من بدهکار نیست، از طرفی بنده نیز به دنبال آن نیستم که از کسی بدهی خود را بگیرم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عزل مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان و تغییر زودهنگام وی پس از آغاز به کار مدیرکل جدید نیز گفت: در این رابطه فقط آموزش و پرورش هم نیست، چرا که یک سری افراد حتی مدیران و مسؤولان ارشاد استان از طرف توصیه‌های افراد دیگری عزل و نصب شده‌اند و به همین خاطر خود را بدهکار افراد می‌دانند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسؤولان نباید خود را بدهکاران دیگران بدانند و برای تسویه حساب و یا جلب رضایت شخصی اقدام به عزل و نصب کنند، بلکه صرفا باید برای رضایت مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه من در عزل و نصب ها دخالت نکرده‌ام و کسی را به خودم بدهکار نمی‌کنم که بیاید به من بدهی داشته باشد، اضافه کرد: البته کمک به حالت مشورتی بوده و اینگونه نیست که به استاندار، وزیر و سایر مسؤولان فشاری وارد کنم، البته اعتقادی به این کار هم ندارم.

وی با بیان اینکه با دخالت در امور مملکت‌داری نمی‌‌شود، افزود: در نتیجه همین عزل و نصب‌ها یک مدیری یک تا دو سال در پستی فعالیت کرده و دیگر نمی‌تواند ادامه دهد و در نتیجه همین جا به جایی‌ها موجب مشکلات بیشتر نیز می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست