• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۲۴
  • شناسه خبر: 6854

ترامپ چهره واقعی دولت امریکاست

پیام ملّت –  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت : امریکا با زیر پا گذاشتن قواعد و قوانین بین المللی سند برجام را ملغی نمود و چهره منفور و واقعی خود را نمایان کرد . حسین محمدی افزود : رهبرمعظ ...

پیام ملّت –  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت : امریکا با زیر پا گذاشتن قواعد و قوانین بین المللی سند برجام را ملغی نمود و چهره منفور و واقعی خود را نمایان کرد .

حسین محمدی افزود : رهبرمعظم انقلاب اسلامی از ابتدای مذاکرات نسبت به ماهیت سران امریکا اعتماد نداشتند و مکررا آن را بیان فرمودند.

وی اضافه کرد : امریکایی ها با مسائل هسته ای و امثال آن درخصوص جمهوری اسلامی ایران مشکل جدی ندارند و همه اینها بهانه است و آنها با اساس و بنیان جمهوری اسلامی و ملّت ایران دشمنی و کینه دارند.

وی تصریح کرد : رفتار خصمانه حاکمان امریکا در طول تاریخ و مخصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با مردم ایران تغییر نکرده است. دولتمردان جمهوری اسلامی نباید به گفتارهای آنان زیاد اهمیت بدهند بلکه رفتار امریکایی ها باید مورد توجه باشد.

وی گفت : ترامپ و رفتارهای ترامپ چهره واقعی و عریان شده دولت و حاکمان امریکا در قبال دولت و ملّت ایران و کشورهای دنیاست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : جمهوری اسلامی همواره به قوانین بین المللی پایبند بوده است و بر این پیمان بین المللی نیز استوار بود اما امریکایی ها با نقض قوانین و نادیده گرفتن اسناد برجام چهره قانون شکنانه خود را نشان دادند.

محمدی تصریح کرد : ملّت ایران راه پیشرفت و تعالی را با مدد الهی و رهبری های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی طی می کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست