• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 6860

نماینده مجلس: جناحی کردن برجام ظلم به کشور است

پیام ملّت – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسبت به برجام باید نگاه ملی داشته باشیم، گفت: موضع جناحی داشتن پیرامون این مسأله ظلم به کشور است. احمد بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خروج دولت آم ...

پیام ملّت – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسبت به برجام باید نگاه ملی داشته باشیم، گفت: موضع جناحی داشتن پیرامون این مسأله ظلم به کشور است.

احمد بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خروج دولت آمریکا از برجام را مصداق پایبند نبودن به قانون و تعهد در قبال سند بین المللی توصیف کرد و افزود: این رفتار در دراز مدت به سود دولت آمریکا تمام نخواهد شد.
وی به ضرورت التزام به انسجام در داخل کشور تاکید کرد و ادامه داد: در این شرایط باید جناح بازی، گروه بازی و علیه هم حرف زدن را کنار بگذاریم چرا که برجام تصمیم ملی است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا بر توصیه و سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، همه باید دنبال عزت مملکت و نظام باشیم، خاطرنشان کرد: با یکپارچگی و وحدت می توانیم حتی در صورت برهم خوردن توافق برجام، با همصدایی با یکدیگر، تصمیم مناسبی بگیریم و پای آن نیز محکم بایستیم.
بیگدلی تصریح کرد: همه باید به نام ایران و نه از موضع های حزبی و جناحی به شرایط کنونی نگاه کنیم.
برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام ۲۳ تیر ۱۳۹۴ در وین اتریش بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه ۱+۵ (شامل چین، فرانسه، روسیه، انگلیس، آمریکا و آلمان) منعقد شد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که برجام را بدترین توافق و ناقص خوانده بود، سه شنبه هفته گذشته از آن خارج شد. سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان گفته اند که بدون آمریکا نیز در این توافق خواهند ماند و از شرکت های خود که با ایران همکاری بازرگانی دارند، در مقابل تحریم های آمریکا حمایت می کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست