• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۰۱
  • شناسه خبر: 6942

ثبت نام مدارس شاهد از اول خرداد آغاز می‌شود

پیام ملّت – رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموش وپرورش استان زنجان گفت: ثبت نام مدارس شاهد استان زنجان از اول خرداد ماه آغاز می‌شود. حسین میرزایی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد ا ...

پیام ملّت – رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموش وپرورش استان زنجان گفت: ثبت نام مدارس شاهد استان زنجان از اول خرداد ماه آغاز می‌شود.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: پیش ثبت نام مقطع ابتدایی در سطح مدارس شاهد استان از تاریخ یک خرداد تا ۱۵خرداد انجام می گیرد.ثبت نام مدارس شاهد استان زنجان از اول خرداد ماه آغاز می‌شود/ فعالیت 22 مدرسه شاهد در سطح استان

 وی افزود: از ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه، پیامکی به اولیا ارسال تا آنها از پذیرش فرزندانشان در مدارس شاهد مطلع و با ارائه مدارک به مدارس ؛ و بعد از بررسی و در صورت تایید مدارک توسط ستادهای اجرایی  در شهرستان و استان،  ثبت نام متقاضیان قطعی خواهد شد.

به گزارش موج رسا ، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموش وپرورش استان زنجان اول تا چهاردهم تیرماه را فرصت ثبت نام پایه هفتم در مدارس شاهد عنوان و خاطرنشان کرد: اولیا مدارک را از ۱۷ تا۲۷ تیرماه به مدرسه ارائه می دهند تا نتیجه قطعی ثبت نام از ۲۸ تیر تا سوم مرداد اعلام شود.

وی ادامه داد: درخصوص پایه دهم، اولیا می توانند ثبت نام اولیه را از دهم تا ۲۴ تیرماه انجام دهند و پس از ارائه مدارک از ۲۶ تیرماه ، ‌از سوم تا ۱۷ مرداد ماه نتایج قطعی ثبت نام اعلام خواهد شد.

میرزایی بیان کرد: ثبت نام متقاضیان شاهد در میان پایه ها در صورت وجود ظرفیت مدارس در هر سه مقطع تحصیلی از یک تا ۱۰مرداد و با مراجعه حضوری اولیا به مدارس وارائه مدارک و ثبت در سامانه سجا انجام خواهد شد.

وی به فعالیت ۲۲ مدرسه شاهد در سطح استان اشاره و عنوان کرد: در مقطع ابتدایی ۹مدرسه در دوره متوسطه اول ۸مدرسه ودر متوسطه دوم ۵آموزشگاه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به پذیرش دانش آموزان در پایه های ورودی اول وهفتم ودهم از بین متقاضیان با اولویت ایثارگری و مطابق ضوابط مندرج در سامانه سجا اقدام خواهند کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست