• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۰۸
  • شناسه خبر: 6969

بررسی ابعاد جدید از اقدام غیراخلاقی در مدرسه پسرانه غرب تهران

 پیام ملّت – خبرآنلاین با انتشار خبری درباره آزار جنسی گروهی از دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران نوشت: یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت ...

آزار و اذیت دختر جوانی که مبتلا به بیماری لاعلاج بودقتل نیروی پیمانکار شهرداری تهران در درگیری شبانه خیابان کریم‌خاناعدام ۲ مرد شیطان‌صفت به دلیل تجاوز به دختران در داخل خودرو پیکان۴ قاتل از قصاص گریختند/ رضایت در ازای احداث یتیم‌خانهبوی تعفن منجر به کشف جسد شد+ تصاویر<a> پایان تلخ زندگی دختر جوان پس از ارتباط تلگرامی با پسر ۱۸ ساله </a><a> باج‌گیری خواهر برای پنهان نگه داشتن راز قتل ۳۰ ساله </a><a> پیگیری فرار مادر همراه دختر ۴ ساله از طریق اینترپل </a><a> نقشه «دخترخاله‌ها» مرد پولدار را وارد

 پیام ملّت – خبرآنلاین با انتشار خبری درباره آزار جنسی گروهی از دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران نوشت: یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه‌ها شده است.

این خبرگزاری به نقل از یکی از اولیای دانش‌آموزان اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می‌کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.
اینطور که پدر دانش‌آموز یادشده اعلام می‌کند، یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.

همچنین تصاویری که پدر و مادر دانش‌آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده‌اند نشان می‌دهد فرد یادشده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار می‌کند او با پخش تصاویر فیلم‌های مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

اولیای دانش‌آموزان می‌گویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجود اینکه فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده‌اند.

پرونده آزار جنسی این دانش‌آموزان با شکایت مسئولان اداره آموزش و پرورش از متهم، در دست پیگیری جدی‌تری قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران نیز ضمن تأیید خبر آزاری جنسی دانش آموزان پسر از پیگیری موضوع از سوی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در صورت اثبات جرم انتظار می‌رود که مراجع قضایی با نامبرده به شدت برخورد کند.

 گزارشات اولیه حاکی از آن بود که گروهی از دانش آموزان پسر یک دبیرستان غیردولتی در مقطع متوسطه اول در منطقه ۲ تهران توسط یکی از مسئولان مدرسه مورد تعرض قرار گرفته‌اند که موجب شکایت والدین این دانش آموزان شده بود.

ناصر کوهستانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط احدی از نیروهای یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی تشکیل شد.

وی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحد آموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده‌ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولان منطقه تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است. این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیر اخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسین، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری شده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است.

وی ادامه داد: درضمن مقرر شد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه، تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید. آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

همچنین ، عضو کمیسیون آموزش مجلس، حضور مسئول حراست آموزش و پرورش در این کمیسیون جهت بررسی جوانب حادثه غیراخلاقی مدرسه‌ای در غرب تهران را تشریح کرد.
 جبار کوچکی‌نژاد ،‌ در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش اظهارداشت: مسئول حراست آموزش و پروش به منظور بررسی جوانب حادثه مدرسه غرب تهران و اقدام غیراخلاقی معلم این مدرسه به کمیسیون آمد.

وی افزود: مسئول حراست آموزش و پرورش در مورد وقوع رفتار غیراخلاقی در مدرسه پسرانه غرب تهران، گزارش‌هایی را ارائه کرد و گفت که در حال تحقیق و پیگیری جوانب بیشتر این حادثه هستیم. معلم خاطی تعلیق است و قوه قضاییه هم به موضوع وارد شده و در حال بررسی بیشتر موضوع است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: مدیرکل مدارس غیرانتفاعی هم امروز در کمیسیون آموزش حاضر شد تا درباره نحوه تعیین شهریه مدارس غیر دولتی توضیحاتی را به کمیسیون ارائه دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست