• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۱۷
  • شناسه خبر: 7005

زنجانی ها از میدان قائم به سمت مصلی راهپیمایی می کنند / علوی، وزیر اطلاعات سخنران راهپیمایی است

پیام ملّت – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت ‌: همزمان با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان، ‌مردم مؤمن، روزه ‌دار و انقلابی استان زنجان آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم صهیونیست ...

پیام ملّت – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت ‌: همزمان با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان، ‌مردم مؤمن، روزه ‌دار و انقلابی استان زنجان آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

سید‌ سعید حسینی،افزود: فریادهای آزادی ‌خواهی مردم زنجان همزمان با سراسر کشور و سایر مسلمانان در دیگر سرزمین‌ های اسلامی، در قالب راهپیمایی خوجوش مردمی به وقوع خواهد پیوست و مردم استان زنجان نیز همپای سایر مردم استان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی در شهر زنجان از ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم آغاز می شود، گفت: مردم زنجان با راهپیمایی در طول مسیر کوچه مشکی سابق زنجان و محکوم کردن اقدامات این رژیم جعلی،تا مصلی خاتم ‌الانبیای راهپیمایی می کنند.

حسینی با بیان اینکه سخنران این مراسم وزیر اطلاعات است، افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه و به راه انداختن جنگ‎ های نیابتی در منطقه با دخالت‌ های مستقیم کشورهای غربی و استکبار جهانی این راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسینی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ابهر از ساعت ۱۱، از چهار راه امام حسین(ع) تا مصلای نماز جمعه این شهرستان حرکت می کنند، افزود: این راهپیمایی در شهر هیدج ساعت۱۱:۳۰ از مقابل شهرداری تا مسجد صاحب الزمان برگزار می شود.

وی افزود: در شهر صائین ‌قلعه راهپیمایی از ساعت ۱۲ از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا بوستان شهدای گمنام برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این‌ که مردم سلطانیه ساعت ۱۲ ظهر از مقابل مسجد سید تا مسجد جامع به راهپیمایی می کنند، گفت: مردم ایجرود نیز ساعت ۱۱ صبح، از مقابل سپاه ناحیه ایجرود به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: راهپیمایی مردم قیدار از ساعت ۱۰:۳۰از میدان شورا تا مسجد جامع برگزار می ‌شود و راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم دره از ساعت۱۱ صبح روز جمعه از چهارراه قائم (ع) تا مصلی نماز جمعه برگزارخواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم آب‌بر نیز ساعت ۱۱ صبح از میدان امام علی(ع) این شهر تا مصلای نمازجمعه راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم شهرستان ماهنشان نیز از ساعت ۱۲ ظهر از سه راهی ینگجه تا محل برگزاری نماز جمعه این شهرستان در روز قدس راهپیمایی خواهند کرد، افزود:

حسینی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در حلب از ساعت ۱۰ از مقابل بخشداری تا مسجد جامع خبر داد و گفت: در چورزق نیز مردم از ساعت۱۱ صبح از مقابل بخشداری تا مسجد جامع راهپیمایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم دندی از ساعت ۱۲ ظهر از مقابل سپاه پاسداران تا محل برگزاری نماز جمعه و مردم پری در همان ساعت از مزار شهدا تا مسجد جامع در این راهپیمایی شرکت می کنند، ادامه داد: مردم انگوران نیز از ساعت ۱۲ ظهر از مقابل سالن ورزشی تا مسجد جامع و مردم قلعه جوق از مزار شهدا تا مسجد جامع راهپیمایی می کنند.

این مسئول از راهپیمایی مردم نوبهار از ۱۰:۳۰ خبر داد و گفت: مردم شهر نیک پی نیز از مسجد جامع حضرت ابوالفضل تا اداره آموزش و پرورش از ساعت۱۰:۳۰ در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم سجاس از میدان امام حسین (ع) تا مصلی از ساعت۱۰:۳۰ و مردم گرماب از پارک معلم تا مسجد جامع از ساعت ۱۲، گفت: مردم زرین رود نیز از ساعت ۱۲ ظهر از میدان معلم تا مصلی نماز جمعه در راهپیمایی دشمن شکن شرکت می کنند.

این مسئول مسیر راهپیمایی مردم سهرورد را نیز از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا از ساعت ۱۱ صبح عنوان کرد و گفت: مردم کرسف از ساعت ۱۱ صبح از مقابل شهرداری تا مزار شهدای گمنام در این راهپیمایی حضور دارند.//ن

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست