• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 7039

خیران کمک حال دانشگاه زنجان باشند

پیام ملّت – رئیس دانشگاه زنجان گفت: خیران در رسیدگی به امور دانشجویان و تکمیل پروژه های عمرانی یا خرید تجهیزات مورد نیاز، کمک حال این دانشگاه باشند. سید محسن نجفیان افزود: هر بنایی که در این دانشگاه به کمک خیری ساخ ...

پیام ملّت – رئیس دانشگاه زنجان گفت: خیران در رسیدگی به امور دانشجویان و تکمیل پروژه های عمرانی یا خرید تجهیزات مورد نیاز، کمک حال این دانشگاه باشند.

سید محسن نجفیان افزود: هر بنایی که در این دانشگاه به کمک خیری ساخته شود، آن بنا به اسم همان خیر نام نهاده می شود.
وی یادآورشد: هم اکنون یکی از خیران زنجان، ۲۰۰ نفر از دانشجویان مستحق دریافت کمک این دانشگاه را تحت پوشش دارد و ماهانه حقوقی به آنان پرداخت می کند.
نجفیان اظهار کرد: از سوی دیگر این دانشگاه صندوق خیریه موعود را راه اندازی کرده است که هم اکنون ۱۲۰ دانشجوی دیگر را تحت پوشش دارد.
رئیس دانشگاه زنجان گفت: منابع این صندوق از طریق ۸۵۰ کارمند دانشگاه که بخشی از حقوق خود را به آن تزریق می کنند و کمک خیران خارج از دانشگاه، تامین می شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ خوابگاه نجفی و روغنی با کمک خیران دانشگاه بنا و به این طریق باری از دوش دانشگاه برداشته شده است.
نجفیات ادامه داد: این دانشگاه آماده دریافت هر نوع کمک خیرخواهانه و نوع دوستانه از سوی خیران برای بهبود خدمات دانشگاه و وضعیت دانشجویان است.
دانشگاه زنجان بیش از ۱۰ هزار نفر دانشجو در ۳۸ کد رشته و در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست