• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۳-۲۶
  • شناسه خبر: 7061

درویش امیری ، استاندار زنجان پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت

پیام ملّت – اسدالله درویش امیری ، استاندار زنجان در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم مراکش در مسابقات جام جهانی فوتبال را که موجب شادمانی و نشاط ملت عزیز ایران شد، تبریک گفت. در پیام استاندار زنجان آم ...

پیام ملّت – اسدالله درویش امیری ، استاندار زنجان در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم مراکش در مسابقات جام جهانی فوتبال را که موجب شادمانی و نشاط ملت عزیز ایران شد، تبریک گفت.

در پیام استاندار زنجان آمده است؛ با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ماه مبارک رمضان، پیروزی درخشان جوانان غیرتمند تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مقابل تیم ملی فوتبال مراکش موجی از سرور و شادمانی را در میان مردم بویژه جوانان پرشور کشور ایجاد کرد.
خبر این حجم از شادمانی و گستردگی شور و نشاط در بین ملت عزیز ایران امری مغتنم محسوب می شود.
لذا ضمن تشکر از فوتبالیستهای با غیرت تیم ملی که عیدی ارزنده ای به ملت ایران اهدا نمودند، تبریک صمیمانه خود را به تمامی مردم عزیز ایران ابراز نموده و از خداوند متعال می خواهم ایران را از گزند خباثت تمامی دشمنان این مرز و بوم در امان نگه دارد و بر فرصتهای توسعه، آبادانی، آرامش و شادمانی مردم ایران بیافزاید.

گفتنی است تیم ملّی ایران در دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر تیم قدرتمند مراکش را به زانو درآورد و در اولین بازی با نتیجه پیروزی از بازی خارج شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست