• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۰
  • شناسه خبر: 7176

ضرورت واگذاری فضاهای مازاد اداری

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: تأکید کرد: املاک و فضاهای مازاد اداری باید واگذار شود موضوعی که جهت ساماندهی به همه استان‌ها ابلاغ شده است. به گزارش پیام ملّت از زنجان، اسدالله درویش‌امیری شامگاه دیروز در جلسه شورا ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: تأکید کرد: املاک و فضاهای مازاد اداری باید واگذار شود موضوعی که جهت ساماندهی به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش پیام ملّت از زنجان، اسدالله درویش‌امیری شامگاه دیروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در حادثه هفتم تیرماه ۴ وزیر دولت و ۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و در راس آن‌ها دکتر بهشتی به شهادت رسیدند، افزود: شهید بهشتی پایه‌گذار ساختار قضایی بود او دارای نگاهی نافذ و اثر گذار بود و با جهان‌بینی خود فریاد می‌کشید “آمریکا عصبانی باش و از عصبانیت بمیر”  در واقع او امروز را می‌دید و می‌دانست آمریکا هیچگاه ایران را رها نمی‌کند.

شهید بهشتی منافع ملت ایران را می‌دید، وی با بیان این جمله اضافه کرد: دیدگاه عالی او به گونه‌ای بود که در قانون اساسی حقوق شهروندی همه ملت را در نظر گرفته بود و اگر امروز قانون اساسی به طور کامل اجرا شود، حقوق ۸۰ میلیون ایرانی تأمین می‌شود .

درویش‌امیری اضافه کرد: صداقت، احلاص و راستگویی از ویژگی‌های بارز شهید بهشتی بود. امیدواریم همه صداقت را سرلوحه کار خود کنند.

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه صدا و سیما نباید در پاسداری از آرمانهای ‌انقلاب و دستاوردهای نظام و کشور غافل شود، اظهار کرد: بلکه باید در مقابل تلاش‌های آمریکا و هم‌پیمانانش جهت تزریق یأس در جامعه، شادی و امید به آینده را به جامعه انتقال دهید.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چنین گفت: هرچند برخی از خواسته‌های مردم تحقق نیافته است اما طی ۴۰ سال گذشته اقدامات مهم و اثرگذاری انجام شده است. از این پس نیز تلاش‌ها باید به سمتی جهت‌دهی شوند که خواسته‌های مردم رنگ عمل به بگیرند. در واقع نواقص قابل قبول است باید پیشرفت داشته باشیم.

درویش‌امیری ادامه داد: دستاوردها در حوزه‌های مختلف، اقتصادی، اشتغال، صنعت- معدن، کشاورزی، آموزش عالی، شهرسازی و … باید گردآوری و توسط دستگاه‌ها تدارک دیده شود تا نسل سوم و چهارم انقلاب بدانند کشورمان از چه نقطه‌ای به حال رسیده است تا تحت تاثیر برخی غافلان و اقدامات دشمن قرار نگیرند .

وی در ادامه از توسعه ساختار و نظام اداری در کشور سخن به میان آورده و بیان کرد: ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل فضاهای مازاد ادارای، املاک و مستغلات در سطح کشور پیش‌بینی شده که باید محقق شود در واقع زمین‌های مازاد دستگاه‌ها اداری باید واگذار شود . استان زنجان نیز در انجام این مهم باید به درستی عمل کند.

انتهای پیام

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست