• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۲
  • شناسه خبر: 7239

دفتر حقوقی شهرداری ، مسئول پیگیری تخریب کنندگان عضو شورای زنجان شد

پیام ملّت -شهردار زنجان با تاکید بر اینکه برخی سخنان و تهمت‌ها انگیزه مدیران را از بین می‌برد، عنوان کرد: آن شخصی که به خاطر یک مطلب در معرض اتهام قرار گرفته به بنده رای نداده اما از نظر تخصصی ایشان استفاده شد. وی با تاک ...

پیام ملّت -شهردار زنجان با تاکید بر اینکه برخی سخنان و تهمت‌ها انگیزه مدیران را از بین می‌برد، عنوان کرد: آن شخصی که به خاطر یک مطلب در معرض اتهام قرار گرفته به بنده رای نداده اما از نظر تخصصی ایشان استفاده شد.

وی با تاکید بر رعایت امانتداری توسط اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: انتقاد باید سالم و منطقی صورت گیرد و در این راستا قسمت حقوقی شهرداری زنجان پیگیر اتفاق رخ داده به یکی از اعضای شورا خواهد بود.

شهردار زنجان استفاده از پیمانکاران بومی را اولویت شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: در چند روز آینده کار ساخت پروژه پیاده راه را آغاز خواهیم کرد.

مسیح‌الله معصومی در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تاکید تلاش مسئولان برای خدمت به مردم اظهار کرد: با این وجود گاهی برخی حواشی غیرضروری در انگیزه مسئولان تاثیر داشته و آن را از بین می برد.

وی با بیان  اینکه از زمان حضورم در زنجان در عقد قرارداد مشاوره و استخدام نیروها هیچ سفارشی را قبول نکرده و نخواهم کرد، ابراز کرد: جایگاه شورا بالاتر از آن چیزی است که سفارش کننده و همچنین بنده نیز سفارش پذیر نیستم.

شهردار زنجان با بیان  اینکه با ایجاد کمیسیون‌های موازی در کمیسیون ماده ۱۰۰ جلوی سفارش پذیری را گرفته‌ایم، عنوان کرد: امکان حضور همه افراد را در تمام مناقصه ها  از طریق تجمیع پیمانکاران در سایت شهرداری زنجان فراهم کرده‌ایم.

 وی به وحدت رویه در پرداخت مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و گفت: استفاده از پیمانکار بومی اولویت شهرداری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه بهسازی پارکها در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: سمپاشی درختان در حال حاضر انجام می‌شود.

وی با اشاره به نصب روزشمار در برخی پروژه‌های شهری زنجان خاطرنشان کرد: اعتقاد زیادی به بحث روزشمار در پروژه‌ها داریم و  به این موضوع پایبند خواهیم ماند.

وی در مورد پیاده راه مرکز شهر زنجان نیز گفت: در چند روز آینده کار ساخت پروژه پیاده راه را آغاز خواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست