• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۶
  • شناسه خبر: 7321

اروپایی‌ها هم مانند آمریکا غیرقابل اعتماد هستند/ با قاب طلایی گرفتن دور برجام مشکلات حل نمی‌شود/ باید روی پای خودمان بایستیم و بر مشکلات ‏غلبه کنیم‏

پیام ملّت – عضو فراکسیون امید مجلس‏ با اشاره به مذاکرات برجامی ایران و ۱+۴ گفت: اروپایی‌ها هم مانند آمریکا غیرقابل اعتماد هستند‏. احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مذاکرات برجامی ایران با ۱+۴ ا ...

پیام ملّت – عضو فراکسیون امید مجلس‏ با اشاره به مذاکرات برجامی ایران و ۱+۴ گفت: اروپایی‌ها هم مانند آمریکا غیرقابل اعتماد هستند‏.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مذاکرات برجامی ایران با ۱+۴ اظهار کرد: متاسفانه باید قبول کنیم که اروپایی‌‌ها به دنبال منافع خود هستند، در حال حاضر منافع اروپایی‌ها در قطع همکاری با آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها به دنبال قطع همکاری با آمریکا نخواهند بود، افزود: آنها از بین ایران و آمریکا به طور یقین آمریکا را انتخاب خواهند کرد اما آنها می‌خواهند چنین وانمود کنند که به برجام پای‌بند بوده و زیر توافق نزده‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها به دنبال این هستند تا وجهه خود را در بین کشورهای دنیا خوب جلوه دهند، خاطرنشان کرد: به نظرم برجام در نهایت به آن سمت و سو خواهد رفت که با تفاهم جدید نیز چیزی دست ایران را نگیرد.

وی تصریح کرد: بنابراین راه ما باید همان راهی باشد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند یعنی باید فرصتها را غنیمت شمرده و بتوانیم در داخل کشور مشکلات را برطرف کنیم.

بیگدلی بیان کرد: اگر خودمان مشکلات را بین خود حل و فصل نکنیم با قاب طلایی گرفتن دور برجام و یا پاره کردن آن مشکلی برطرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر در داخل کشور به یک نتیجه واحد برسیم به طور یقین مشکلات نیز برطرف خواهد شد، ادامه داد: در همین چند روز گذشته شاهد بودیم که بعد از اظهارات رئیس جمهور در خصوص بستن تنگه هرمز سردار سلیمانی چه پیام زیبایی را صادر فرمودند که نشان داد مقامات جمهوری اسلامی بر سر منافع ملی و بین‌المللی یکصدا هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مورد برجام و ارتباط با خارج یک صدا از کشور خارج شود به طور یقین نتیجه بهتری خواهد داد و حساب نیز دست طرف مقابل می‌آید.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته هیچ کشوری به ما کمک نکرده است، عنوان کرد: باید قبول کنیم که باید روی پای خودمان بایستیم و با اتحاد و همدلی مانند دوران دفاع مقدس بر مشکلات غلبه کنیم.

بیگدلی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی چند صدایی به ضرر کشور تمام خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و فشاری که مردم تحمل می‌کنند باید با یکصدایی بر مشکلات غلبه کنیم و اجازه ندهیم دشمنان از این وضعیت سوء استفاده کرده و نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرند، گفت: اینکه سه کشور اروپایی مانند آمریکا غیرقابل اعتماد هستند یک طرفه قضیه است، طرف دیگر قضیه این است که آنها منافع خود را به خاطر منافع ما به خطر نمی‌اندازند پس ما باید منطقی فکر کرده و زیاد به آنها خوش بین نباشیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با به هم خوردن برجام اروپایی‌ها آنچنان ضرر نمی‌کنند و ایران بیشتر ضرر خواهد کرد، افزود: منافع اروپا ازجانب آمریکا تامین می‌شود و به نظرم در نهایت این مذاکرات به یک تفاهم نامه جزئی منجر می‌شود که خواسته ایران تامین نخواهد شد.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست