• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۱۷
  • شناسه خبر: 7328

برگزاری مراسم نکوداشت جانباز شهید حسین رمضانی

پیام ملّت – مراسم نکوداشت جانباز شهید حسین رمضانی اولین شهید واقف زنجانی امروز با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مسئولان برگزار می‌شود. به گزارش پیام ملّت – مراسم نگوداشت جانباز شهید حسین رمضانی امروز  از ...

پیام ملّت – مراسم نکوداشت جانباز شهید حسین رمضانی اولین شهید واقف زنجانی امروز با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش پیام ملّت – مراسم نگوداشت جانباز شهید حسین رمضانی امروز  از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در حسینیه اعظم زنجان با حضور مردم شهید پرور، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

این مراسم با مشارکت دستگاه‌هایی چون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، شورای شهر و شهرداری زنجان، حوزه علمیه برادران و دیگر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

شهید‌حسین رمضانی، متولد ۱۳۴۰ در زنجان بوده و در سن ۲۲ سالگی به صورت داوطلبانه از طریق بسیج وارد میادین نبرد حق علیه باطل شد و طی ۸ ماه حضور خود در جبهه، در منطقه کردستان و عین‌خوش به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول شد.

او با ۲۳ سال سن در عملیات محرم منطقه عین‌خوش از ناحیه نخاع دچار جراحت شده و به درجه جانبازی نائل آمد و به عنوان یکی از جانبازان ۷۰ درصد استان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست