• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۰
  • شناسه خبر: 7390

مهلک‌ترین سم رسانه‌ها نگاه یک طرفه است

پیام ملّت – مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: نگاه یک طرف رسانه‌ها، مهلک‌ترین سم است و رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع هشیار باشند. به گزارش پیام ملّت ادریس سالاری به عنوان میهمان ویژه در نشس ...

پیام ملّت – مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: نگاه یک طرف رسانه‌ها، مهلک‌ترین سم است و رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع هشیار باشند.

به گزارش پیام ملّت ادریس سالاری به عنوان میهمان ویژه در نشست خبری مدیرکل بهزیستی با اصحاب رسانه افزود: فضای رسانه‌ای استان زنجان مطلوب است و طراوت و پویایی در رسانه‌ها به نسبت گذشته بیشتر خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ایثار و پایبندی همه رسانه‌ها در استان علارغم وجود مشکلات ملی و محله‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی قابل تقدیر است، ادامه داد: انتظار می‌رود نگاه‌ها حرفه‌ای‌تری در رسانه‌ها ایجاد شود به تعبیری رسانه‌های بی‌طرف با انعکاس سخنان و درخواست‌های مردم و اقشار برجسته پا در مسیر می‌گذارند که باید اعتماد را نیز ایجاد کنند و این مرحله جز با انعکاس درخواست‌ها و پاسخ‌ها میسر می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان ادامه داد: می‌توان گفت نگاه یک طرف رسانه‌ها مهلک‌ترین سم این عرصه محسوب می‌شود. باید دقت داشت که اعتماد عمومی برای یک رسانه زمانی بوجود می‌آید که افکار عمومی به بی‌طرف بودن رسانه ایمان آورد پس رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع هشیار باشند.

سالاری بیان کرد: کار حرفه‌ای در عرصه اطلاع رسانی نشر موارد مثبت و منفی در کنار هم است و پرداختن صرف به نکات منفی به مرور زمان رسانه مذکور را از دور فعالیت خارج خواهد کرد. شأن رسانه‌ای و کار حرفه‌ای رسانه‌ها باید حفظ شود. خوشبختانه وضعیت رسانه‌های استان زنجان در این حوزه قابل قبول است.

انتهای پیام /

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست