• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۱
  • شناسه خبر: 7401

شرایط موجود کشور درک شود

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: باید وضعیت موجود کشور را درک کرده و با بررسی تمام  جوانب به یک راه حل  اساسی برای اداره امور  برسیم. اسدالله درویش‌امیری در همایش معرفی و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف برتر اس ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: باید وضعیت موجود کشور را درک کرده و با بررسی تمام  جوانب به یک راه حل  اساسی برای اداره امور  برسیم.

اسدالله درویش‌امیری در همایش معرفی و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف برتر استان زنجان با اشاره به اینکه درحال حاضر وضعیت کشور از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، افزود: یکی از دلایل آن بد عهدی حکومت آمریکا و در راس آن ترامپ شراب خوار، بی‌ادب و بی‌نزاکت است که از برجام خارج شده و تحریم‌های جدیدی را برای ایران قرار داده است.

وی با بیان اینکه دولت باید این وضعیت موجود را درک کند، اظهار کرد: باید از تمام جوانب به بررسی پرداخت و به راه حل اساسی برسیم.

استاندار زنجان ادامه داد: مردم باید همواره و در کنار دولت باشند و وضعیت کشور و جامعه را درک کنند. برخی افرد نیز باید از طمع‌های نامشروع دست بکشند تا در این جنگ اقتصادی پیروز میدان باشند.

تحریم‌های جدید حکومت آمریکا فعلا اعمال نشده است، درویش‌امیری با بیان این جمله عنوان کرد: با این حال مردم و دولت باید یک برنامه دقیق و جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست