• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۱
  • شناسه خبر: 7417

سینما بهمن در قلب زنجانی‌ها جا باز کرده است / فردا آخرین روز اکران”عصبانی نیستم”

پیام ملّت – مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: سینما بهمن تنها پرده نمایش فیلم در قلب زنجانی‌ها جا باز کرده است. میثم زنجانی در گفتگو با پیام ملّـت با اشاره به اینکه استقبال مردم از فیلم‌های سینما بهمن چشمگیر اس ...

پیام ملّت – مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: سینما بهمن تنها پرده نمایش فیلم در قلب زنجانی‌ها جا باز کرده است.

میثم زنجانی در گفتگو با پیام ملّـت با اشاره به اینکه استقبال مردم از فیلم‌های سینما بهمن چشمگیر است، اظهار کرد: به وقت شام، تگزاس، چهار راه استانبول، خجالت نکش، فیل‌شاه، لاتاری، لونه زنبور، مصادره و هنر و تجربه فیلم‌های اخیر اکران شده هستند.

وی اظهار کرد: استقبال مردم جهت تماشای فیلم‌های اکران شده در سینما بهمن تنها سینما استان، قابل توجه است. به عبارتی سینما بهمن تنها پرده نمایش فیلم در قلب زنجانی‌ها جا باز کرده است.

مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان یکی از دلایل استقبال قابل توجه مردم زنجان نسبت به گذشته برای تماشای فیلم را ساخت آثار فاخر دانسته و افزود: همچنین سینما بهمن یکی از سالن‌های مجهز و استاندارد کشور را دارد و در جذب مردم موفق عمل کرده است.

زنجانی با بیان اینکه فیلم به وقت شام یکی از فیلم‌های پربیننده اکران شده در سینما بهمن زنجان بود، اضافه کرد: اغلب مردم روزهای پنج‌شنبه و جمعه رغبت بیشتری برای تماشای فیلم نشان می‌دهند. البته این رغبت در روزهای سه‌شنبه هر هفته به دلیل نیم‌بهاء بودن بلیط نیز زیاد است.

وی عمده مخاطبان سینما را افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله دانسته و ادامه داد: با اینکه اکنون قیمت بلیط برای سینماهای درجه یک ۱۰ هزار تومان است و سینما بهمن زنجان نیز از سینماهای ممتاز کشور به حساب می‌آید، اما قیمت بلیط برای شهروندان زنجان ۸ هزار تومان در نظر گرفته شده  است.

به طور میانگین روزانه در ۳ نوبت اکران فیلم انجام می‌شود، مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان با بیان این جمله اظهار کرد: فردا ۲۲ تیر ماه آخرین روز اکران فیلم “من عصبانی نیستم” در دو سانس (ساعت‌های ۱۴ و ۱۹:۱۵ ) است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم اقدام به خریداری بلیط کنند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست