• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۳
  • شناسه خبر: 7435

ورود مجلس و دستگاه‌های نظارتی در صورت عدم انتشار فهرست ارزبگیران دولتی

پیام ملّت – یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت عدم انتشار فهرست ارزبگیران دولتی، مجلس و دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود خواهند کرد. احمد انارکی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر ساما ...

پیام ملّت – یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت عدم انتشار فهرست ارزبگیران دولتی، مجلس و دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود خواهند کرد.

احمد انارکی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر سامانه مشخصی برای ثبت فهرست اسامی ارزبگیران دولتی وجود داشت و این کار به درستی پیش می‌رفت، معضلات بعدی به وجود نمی‌آمد.

وی افزود: در حال حاضر آنچه روشن است اینکه عده‌ای ارز دولتی را گرفتند و یا کالای مربوطه وارد نکردند یا اینکه کالای خود را به قیمت ارز آزاد در بازار فروختند اما اینکه چرا هنوز همه اسامی ارزبگیران دولتی اعلام نشده، به این دلیل است که بخشی از این ارز، ارز تخصیصی بوده و هنوز کالایی با آن خریداری نشده یا وارد کشور نشده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس ادامه داد: قطعا کسانی در این ماجرا بوده‌اند که از رانت استفاده کرده‌اند یا کوتاهی‌هایی داشتند و حالا می‌خواهند وقت بگذارند اما قرار نیست کسی بتواند جلوی انتشار این اسامی را بگیرد و به هر حال این افراد باید پاسخگوی تخلفات‌شان باشند.

انارکی اضافه کرد: در صورتی که کسانی بخواهند در مسیر انتشار این فهرست ممانعت به عمل بیاورند مجلس و دستگاه‌های نظارتی وارد خواهند شد. البته من نمی‌دانم اینها چه کسانی هستند، آقازاده‌اند یا غیر آقازاده، اما به هر حال این اقدام با برخورد دستگاه‌های نظارتی مواجه می‌شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان اظهار کرد: شفافیت در انتشار فهرست ارزبگیران دولتی هم موجب ایجاد اعتماد مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی خواهد شد و هم باعث می‌شود افراد دیگر جرات انجام تخلف را نداشته باشند چرا که می‌دانند اقدامات آنها رصد می‌شود.

انتهای پیام

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست