• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۳
  • شناسه خبر: 7431

پذیرش ۱۳۹۳ نفر در مرکز اورژانس اجتماعی زنجان

پیام ملّت – مدیر کل بهزیستی استان زنجان  گفت: در سال جاری ۱۳۹۳نفر از طریق مرکز اورژانس اجتماعی مورد پذیرش قرار گرفتند. محمد محمدی قیداری با اشاره به تلاش‌های حوزه معاونت اجتماعی عنوان کرد: این معاونت مسئول ارائه و ...

پیام ملّت – مدیر کل بهزیستی استان زنجان  گفت: در سال جاری ۱۳۹۳نفر از طریق مرکز اورژانس اجتماعی مورد پذیرش قرار گرفتند.

محمد محمدی قیداری با اشاره به تلاش‌های حوزه معاونت اجتماعی عنوان کرد: این معاونت مسئول ارائه و انجام برنامه‌های خدمات اجتماعی مانند قادرسازی( ارائه خدمات قادرسازی به افراد و گروه‌هایی که بنا به دلایل اقتصادی اجتماعی و تربیتی و فرهنگی از روال عادی زندگی بازمانده و در وضعیت اضطرای قرار دارند ) است.

وی افزود: اهداف این معاونت شامل توانمندسازی در جامعه تحت پوشش سازمان، توسعه ارائه خدمات سازمان به افراد در معرض آسیب، توسعه برنامه‌های تربیتی و پرورشی پیش از سن دبستان، توسه خدمات بیمه‌ای برای افراد تحت پوشش، افزایش کیفیت ارائه خدمات، گزارش پوشش جغرافیایی ارائه خدمات، ارتقاء بر حضور سازمان در سیاست گذاری‌های مرتبط با آیین و لوایح مرتبط، تقویت و توسعه فرهنگ فرزند خواندگی، تقویت حضور افراد تحت پوشش در برنامه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۶۰۸ پرونده مددکاری در این حوزه وجود دارد، افزود: از این تعداد ۵۴۳۳ پرونده مربوط به زنان و خانواده و ۲۴۴۰ خانوار نیز در این حوزه مستمری بگیر هستند که ۳۳ درصد کل پرونده ها را شامل می‌شود.

محمدی قیداری با اشاره به تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان بیان کرد: همچنین تعداد ۱۵۰۱ دانش‌آموز و ۱۶۱ دانشجو تحت حمایت این معاونت هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز اورژانس اجتماعی در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور تیم کارشناسی و متخصص فعالیت می‌کند، در سال جاری ۱۳۹۳نفر مورد پذیرش قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست