• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۵
  • شناسه خبر: 7451

عده ای خواسته و یا ناخواسته علیه دولت تلاش می کنند

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان گفت: باید تا حد امکان از اختلاف و تفرقه افکنی خودداری کرد و متوجه بود که تنها راهکار افزایش رضایت مردم و شکست توطئه های دشمن خدمت رسانی به مردم است. نباید فراموش کرد که هزاران نفر ...

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان گفت: باید تا حد امکان از اختلاف و تفرقه افکنی خودداری کرد و متوجه بود که تنها راهکار افزایش رضایت مردم و شکست توطئه های دشمن خدمت رسانی به مردم است. نباید فراموش کرد که هزاران نفر از مردم این سرزمین برای حفاظت و پاسداری انقلاب اسلامی حان و هستی خود را نثار کرده اند و شرایط کنونی و امنیت فعلی کشور مرهون خون شهدا است.

به گزارش ایرنا ، رضا عسگری در شورای اداری شهرستان زنجان افزود:: حداقل قدردانی از ایثارگری شهدا خدمت به مردم و پیگیری مشکلات آنان برای دسترسی به رفاه بیشتر است.
عسگری اظهار کرد: در ۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب و نظام همانند این روزها، بی مهابا علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام موضع و دشمنی نکرده بودند و امروز با بدترین ادبیات سخن از حذف ایران می زنند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: نباید فراموش کرد که در برابر چنین مواضعی، به مدد قدرت دیپلماسی قوی ایران، افکار عمومی دنیا حقانیت جمهوری اسلامی را پذیرفته اند و علیرغم تمام تلاش ها طرف مقابل به یک ائتلاف علیه ایران دست نیافته است.
وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر هیچ شخصی منکر وجود مشکلات نیست و با وجود تمام اقداماتی که طی ۴۰ سال گذشته در کشور انجام شده همچنان پا برهنگان ناراضی هستند.
عسگری ادامه داد: به برکت همین جمهوری اسلامی است که ۸۰ درصد روستاهای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مشکلات راه دسترسی و بهداشتی اغلب آنان مرتفع شده است و اعتبارات دهیاری ها تخصیص ۱۰۰ درصدی دارند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن امید مردم هستند و در مقابل چنین اقداماتی باید اقدامات عمرانی را به درستی تبیین و اطلاع رسانی کرد.
وی اضافه کرد: امروز تمام خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از فقر مطلق خارج شده اند و خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر صاحب مسکن هستند.
عسگری به محدودیت منابع اشاره کرد و افزود: هر میزان که درآمدی کسب می شود، خرج خود دولت خواهد شد چرا که هزینه های جاری کشور به شدت بالا است.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه تلاش می شود تا وضعیت سیستم اداری کنونی سامان یابد، گفت: تمام مسئولان و متولیان در هر نقطه ای که فساد و تخلفی مشاهده می کنند باید بدون اغماض در برابر متخلف بایستند و بدانند که دولت در این زمینه با کسی تعارف ندارد.
وی به دستور رئیس جمهوری مبنی بر ریشه یابی تخلفات در سیستم اداری اشاره کرد و این تخلفات را یکی از بسترهای نا امیدسازی مردم برشمرد.
عسگری به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت اشاره کرد و یادآورشد: باید دولت را مقتدر نشان داد، هر کسی که بخواهد دولت را غیر مقتدر نشان دهد در تضاد با دیدگاه رهبری عمل کرده است.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه خواسته یا ناخواسته عده ای علیه دولت تلاش می کنند، گفت: بنا نیست با مشاهده یک ضعف تمام خدمات قابل تقدیر دولت را نادیده گرفت و مشکلات را بزرگنمایی کرد.
وی تضعیف اقتدار دولت را برابر با تضعیف اقتدار نظام خواند و بر لزوم ورود تمام رسانه های جمعی در سطح کشور برای انعکاس درست از خدمات انقلاب و دولت تاکید کرد.
عسگری به شرایط حساس پیش روی کشور اشاره و اظهار کرد: کشور در شرایط جنگی است و مدیران برای حل مشکلات نباید منتظر مراجعه مردم باشند، به سرعت وارد شوند هر مساله پیش رو و اولویت دار را برطرف سازند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: مدیران در میان مردم حاضر شوند و شجاعانه شرایط کنونی را تبیین کنند، مردم به نظام علاقه دارند و در صورت اطلاع با جان و دل از مشکلات و خواسته های اساسی خود عبور می کنند.
وی بر لزوم ایجاد ارتباط تنگاتنگ میان مردم و مسئولان و پرهیز از اختلافات تاکید کرد و افزود: در صورتی که کسی اشتباهی انجام داد، صادقانه از مردم معذرت خواهی کند؛ در هر زمان که مسئولان از مردم فاصله گرفتند مشکلات ایجاد شد.
عسگری با بیان اینکه در حوزه معیشت مردم با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: فضای روانی ایجاد شده در جامعه، وضعیت نوسان قیمت ها در بازار را تشدید می کند و منجر به افزایش نا امیدی و در نهایت آسیب خوردن نظام می شود.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: اکنون باید زمان بیشتری برای کار و خدمت رسانی صرف کرد، در اتاق را به روی مردم باز گذاشت، میزهای خدمت را راه اندازی کرد و متوجه بود که تنها راه مقابل با نا امیدی، خدمت به مردم است.
وی بر لزوم کاهش هزینه ها تاکید کرد و خواستار پرهیز از دامن زدن به هر مساله اختلاف و تفرقه افکنی شد.
عسگری خواستار رعایت دقت و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی شد و پایین بودن کیفیت کارها را پس از ۴۰ سال در نظام اسلامی غیر قابل قبول برشمرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست