• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 7464

باید اعتماد مردم را جلب کنیم

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: باید اعتماد مردم را جلب کرده و بی‌اعتمادی بوجود آمده را رفع کنیم. به گزارش پیام ملّت اسدالله درویش‌امیری در جلسه شورای اداری استان زنجان عنوان کرد: شرط اصلی موفقیت برخورداری از روحیه ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: باید اعتماد مردم را جلب کرده و بی‌اعتمادی بوجود آمده را رفع کنیم.

به گزارش پیام ملّت اسدالله درویش‌امیری در جلسه شورای اداری استان زنجان عنوان کرد: شرط اصلی موفقیت برخورداری از روحیه قوی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “تصویر دولت در چشم مردم باید تصویری توانا، کارآمد و تلاشگر باشد، زیرا نفس تلاشگری برای مردم جذاب و امیدوارکننده است”، افزود: دستگاهها باید گزارش عملکرد خود را طی ۴۰ سال گذشته به مردم ارائه دهند تا مردم از دستاوردهای انقلاب اطلاع داشته باشند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امسال باید روح خدمت‌گذاری را در مجموعه اداری افزایش دهیم، افزود: همه نسبت به درایت رهبر انقلاب برای عبور از بحران اعتماد و باور قلبی داریم. در واقع با وحدت واقعی و مشارکت ۸۱ میلیون نفر ایران نسبت به درایت رهبر و ظرفیت‌های بی‌بدیل این کشور برای عبور از بحران اعتقاد راسخ داریم و به امید خدا از بحران‌های عبور کرده و پیروز می‌شویم.

وی اضافه کرد: ما در کشور و استان زنجان نارضایتی‌هایی داریم و بنا به دلایل مختلف انباشته شده و اکنون سرباز زده‌اند. از جمله بحران بی آبی در کشور. اما باید دقت داشته باشیم درون بحران کم‌آبی بحران دیگری وجود دارد.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار حلقه چاه در سال ۱۳۸۵ در کشور حفر شد که از سفره‌های زیرزمینی تغذیه کردند، افزود: در استان زنجان ۷۳۶۹ چاه غیر مجاز وجود دارد. طبق برنامه امسال ۱۷ هزار چاه غیر مجاز در کشور و ۵۰۰ چاه غیر مجاز در استان زنجان انسداد می‌شود. اگر برنامه پیش‌بینی شده عملی شود ۲۰ سال طول می‌کشد تا چاه‌های غیر مجاز مسدود شوند.

استاندار زنجان اضافه کرد: همچنین امسال ۵ هزار چاه در کشور و ۲۰۰ حلقه چاه در استان زنجان به کنترل هوشمند مجهز می‌شوند. میانگین عملکرد متوسط کشور در انسداد چاه‌های غیر مجاز کمتر از ۱۵ درصد اما در استان زنجان بیش از ۳۰ درصد اتفاق افتاده است. باید گفت در استان زنجان سالانه ۷۰۰میلیون مترمکعب از آب‌های زیر زمینی برداشت می‌شود که برداشت ۳۱۲ میلیون متر مکعب از طریق چاه‌های غیر مجاز و ۱۵۰ میلیون متر مکعب نیز از چاه‌ها مجوزدار به صورت مازاد نشان می‌دهد.

درویش امیری از قسمتی از سخنان خود با بیان اینکه هر دستگاه‌ باید مشکلات خود را پیش‌بینی و بررسی کند، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم اعتراضات صنفی و اقتصادی تبدیل به بحران امنیتی شود. باید مشکلات به سرعت رسیدگی شود. هر چند اعتماد عمومی سرمایه ملی ماست و مردم سرمایه اصلی ما هستند. باید با فساد اقتصادی مقابله کنیم و اعتماد مردم را جلب کرده و بی اعتمادی بوجود آمده را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست