• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 7475

وزارت اطلاعات در خط مقدم مقابله با فساد اقتصادی قرار دارد

پیام ملّت – وزیر اطلاعات گفت: باید با فساد اقتصادی در کشور مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادی قرار داشته و تا به امروز با صدها مورد فساد اقتصادی مبارزه کرده است. حجت‌الاسلام و المسلمین دک ...

پیام ملّت – وزیر اطلاعات گفت: باید با فساد اقتصادی در کشور مبارزه کنیم و وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادی قرار داشته و تا به امروز با صدها مورد فساد اقتصادی مبارزه کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری استان زنجان، ضمن تبریک به مناسب دهه کرامت، افزود:۲۱ هزارمیلیارد تومان از پول مفسدان اقتصادی شناسایی و به بیت‌المال بازگردانده شده است و همچنین هزاران میلیارد تومان از فرارهای مالیاتی را شناسایی و به اداره‌ مالیاتی معرفی کردیم. در واقع فعالان اقتصادی در برهه کنونی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند. وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادی قرار داشته و تا به امروز با صدها مورد فساد اقتصادی مبارزه کرده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه می‌توانیم از این گردنه مهم کشور عبور کنیم چرا که در دوران هشت سال دفاع مقدس و ۴۰ سال گذشته از گردنه‌های مهمی عبور کرده‌ایم، اضافه کرد: داعش سرزمین خود را از دست داده اما اسلحه خود را بر زمین نگذاشته است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی اگر لحظه‌ای دچار غفلت شویم، از همان جا ضربه خواهیم خورد ، با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، این گردنه را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت، همچنین امروز دیدگاه‌ها در کشور در مورد مسائل ملی نزدیک به هم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد: با وجود اینکه امروز داعش در نقطه جغرافیایی حاکمیت ندارد، اما تفکر شیطانی‌اش خود را در جهت استقرار کنار نگذاشته است تا در نهایت کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران که عامل اصلی ناکامی داعش در طول حیاتش بوده است، مورد هدف خود قرار دهد.

وزیر اطلاعات درباره ریشه مشکلات گفت: ۶۰ تا ۸۰ درصد مشکلات ناشی از خودمان است، در واقع دشمن به مشکلات کشور نمک و فلفل اضافه می‌کند. پیام دی‌ماه را خودمان به خودمان دادیم؛ نه دشمن به ما. اگر هشدارهای مقام معظم رهبری را و رهنمودهای ایشان را عملیاتی کنیم و با راهبردهای حساب شده نقشه راه درست داشته باشیم؛ دشمن نمی‌تواند.

علوی همچنین به صبر بر ناملایمات نیز تاکید کرده و اظهار کرد: اگر مردم احساس کنند مشکل کار دشمن برای به زانو درآوردن آنهاست؛ دربرابر آن صبر می‌کنند اما اگر بدانند که این مشکل در نتیجه سهل انگاری و ضعف مسئولان ایجاد شده به سختی آن را تحمل خواهند کرد. و پیام در دی ماه نیز این بود؛ یعنی مردم احساس کردند یا به آنها اینطور القا شد که این مشکلات ثمره سهل‌انگاری مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه هرچه ما پیش‌روی کردیم و سنگرهای بیشتری را بدست‌ آوردیم دشمن بی‌نقاب‌تر و برهنه‌تر به میدان آمد، افزود: دشمنان در زمان گذشته با نقاب وارد میدان می‌شدند.

وزیر اطلاعات  در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه ما باید در ابتدا با فساد برخورد کرده و سپس به مردم اعلام کنیم، عنوان کرد: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص نیست که آیا حکم ثابت خواهد شد یا خیر؟ پس باید دقت کنیم.

اگر امروز ضرورت وحدت و همدلی در شرایط فعلی جامعه و نیز حرکت حول محوریت مقام معظم رهبری را درک کنیم، مردم این آرامش را احساس می‌کنند، این مسئول با بیان این جمله ادامه داد: انتظار ما از رسانه‌ها که معتقدیم چشم ما و گوش مردم هستند، این است که در نقد مطالب دقت لازم را داشته باشند، چرا که در ادای رسالت رسانه‌ای، تنها داشتن صداقت کافی نیست، بلکه درج درست مطالب و انعکاس نیز مهم است.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست