• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 7460

وضعیت رفاهی کارکنان شهرداری مورد توجه قرار گیرد

نایب رئیس شورای شهر زنجان گفت: مسئولان شهرداری باید در جهت ایجاد انگیزه و تشویق موارد رفاهی پرسنل مجموعه خود را در اولویت قرار دهند. به گزارش پیام ملّت مسعود مرادخانی در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره ب ...

نایب رئیس شورای شهر زنجان گفت: مسئولان شهرداری باید در جهت ایجاد انگیزه و تشویق موارد رفاهی پرسنل مجموعه خود را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پیام ملّت مسعود مرادخانی در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تلاش‌های بی وقفه مجموعه شهرداری در جهت تامین رفاه و آسایش مردم افزود: بی تردید فراهم کردن سلامت جسم و روان مهم‌ترین عامل پیشرفت و تکامل یک جامعه است. امروزه ما شاهد هستیم که کشورهای توسعه یافته و برخی از کشورهای در حال توسعه برنامه مستمری در زمینه‌های بهبود بهداشت و سلامت از بدو تولد تا پایان زندگی برای انسان‌ها پیش‌بینی کرده‌اند و در کنار آن به گسترش خدمات رفاهی و اجتماعی همت گمارده‌اند.

نایب رئیس شورای شهر زنجان ادامه داد: امیدواریم شرایطی در کشور به گونه‌ای پیش رود که منافع عمومی مردم در راس امورات قرار گیرد.

وی از ضرروت مهیا شدن رفاه پرسنل شهرداری سخن به میان آورده و اظهار کرد: از سخنان کارکنان شهرداری چنین برداشت می‌شود که در سال‌های گذشته خدمات رفاهی بیشتری از ناحیه شهرداری در اختیار آنان قرار می‌گرفت اما در سال‌های اخیر میزان این خدمات علارغم افزایش کاهش پیدا کرده است.

مرادخانی با ابراز نارضایتی از وضعیت رفاهی کارکنان شهرداری ادامه داد: مسئولان شهرداری باید در جهت ایجاد انگیزه و تشویق موارد رفاهی پرسنل مجموعه خود را در اولویت قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان از تاکیدات اخیر مسئولان حوزه شهری در جلسات بر تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی سخن به میان آورده و گفت:  مسئولان شهرداری نباد تمرکز خود را بر اجرای پروژه‌های  کلان متمرکز کنند بلکه پروژه‌های خرد نیز از اهمیت بالایی برخوردارند و نباید فراموش شوند.

وی با تاکید بر برون‌سپاری امورات کارکنان شهرداری اضافه کرد الزاماتی که شورای اسلامی شهر در خصوص برون‌سپاری مد نظر دارد باید رعایت شود.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست