• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۲۷
  • شناسه خبر: 7497

پخش زنده رقابت‌های کشتی و فوتسال بانوان با گزارشگر خانم

پیام ملّت – رادیو ورزش به پخش زنده رقابت‌های لیگ فوتسال و کشتی کلاسیک بانوان اقدام کرده است. سید غلامرضا میرحسینی درباره اقدام رادیو ورزش بر پخش زنده مسابقات ورزشی‌ بانوان و توجه به جایگاه ویژه بانوان در حوزه ورزش ...

پیام ملّت – رادیو ورزش به پخش زنده رقابت‌های لیگ فوتسال و کشتی کلاسیک بانوان اقدام کرده است. سید غلامرضا میرحسینی درباره اقدام رادیو ورزش بر پخش زنده مسابقات ورزشی‌ بانوان و توجه به جایگاه ویژه بانوان در حوزه ورزش توضیح داد: در راستای جایگاه ویژه‌ای که بانوان در حوزه ورزش دارند و توجه رسانه به حوزه بانوان، یکی از اقدامات مهم رادیو ورزش پخش زنده مسابقات ورزشی بانوان است که از این پس تداوم خواهد داشت و توسط گزارشگران خانم پوشش داده خواهد شد.

مدیر رادیو ورزش در ادامه گفت: در گام اول لیگ فوتسال بانوان را پوشش خواهیم داد و با شروع مسابقات کشتی کلاسیک بانوان، پخش این مسابقات هم با بانوان گزارشگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او سپس از راه‌اندازی کانال دوم رادیو ورزش خبر داد و یادآور شد: با راه‌اندازی کانال دوم رادیو ورزش، پخش دیگر مسابقات ورزشی بانوان را نیز متناسب با اولویت و اهمیت رشته‌ها در دستور کار داریم.

میرحسینی  در گفتگو با ایسنا، از تولید و پخش برنامه‌های جدید در حوزه ورزش بانوان در این شبکه خبر داد و گفت: «بانوی قهرمان» عنوان برنامه جدیدی است که از ۳۰ تیر ماه پخش آن از شبکه ورزش آغاز خواهد شد. این برنامه با پرداختن به جایگاه بانوان در حوزه ورزش و کسب مقام و همچنین نقش خانواده به ویژه مادران در این قهرمانی پخش خواهد شد. بانوی قهرمان هر روز ساعت ۱۶:۴۵ به روی آنتن رادیو ورزش خواهد رفت.

وی درباره ویژه برنامه دیگر این شبکه در حوزه بانوان که «ایران بانو» نام دارد توضیح داد: برنامه ایران بانو نیز از نگاهی که نظام جمهوری اسلامی به جایگاه زن در حوزه ورزش دارد، به حوزه‌های مختلف ورزش بانوان از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی می‌پردازد. این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۱۱ صبح به روی آنتن خواهد رفت.

مدیر رادیو ورزش در پایان تاکید کرد: رادیو ورزش در کنار پخش مستقیم مسابقات بانوان نگاه ویژه‌ای به حوزه بانوان خواهد داشت. رادیو با مشارکت فعال بانوان در شنیدن برنامه و ارائه نظراتشان در اعتلای پیشرفت و کیفیت ورزش بانوان، گام برمی‌دارد تا به همان میزان که رادیو ورزش شنونده آقا دارد، شنونده خانم هم داشته باشد.

اقدام رادیو ورزش در حوزه بانوان منجر به شکل‌گیری توافق با رییس فدراسیون فوتبال و کشتی شده است. بر اساس تفاهم صورت گرفته مقرر شده است فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت زنده از رادیو ورزش گزارش شود. پس از پوشش مسابقات فوتسال، پوشش مسابقات کشتی کلاسیک بانوان نیز در دستور کار رادیو ورزش قرار گرفته است.

انتهای پیام

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست