• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۴-۳۰
  • شناسه خبر: 7527

فردا آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات زنجان است

پیام ملّت – مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره  تا ۳۱ تیرماه است و قابل تمدید نیست. یوسف ناصری با اشاره به اینکه  تا پایان وقت اداری امروز تعداد ۱۸۳ اثر در سامانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگز ...

پیام ملّت – مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره  تا ۳۱ تیرماه است و قابل تمدید نیست.

یوسف ناصری با اشاره به اینکه  تا پایان وقت اداری امروز تعداد ۱۸۳ اثر در سامانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری استان زنجان  در بخش اصلی ثبت شده است، افزود: تعداد شرکت کنندگان در جشنواره تا به امروز ۴۴ نفر از فعالان رسانه ای استان زنجان بوده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۰ اثر گزارش، ۱۱ اثر مقاله، ۲۴ اثر یادداشت و سرمقاله، ۳۹ اثر تیتر، ۱۶ اثر خبر، ۲۰ اثر مصاحبه، ۱۳ اثر طراحی و صفحه آرایی، ۱۸ اثر عکس، ۲ اثر طنز مکتوب است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه در بخش طراحی و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده است، عنوان کرد: بر اساس شرایط اعلام شده در فراخوان،  بخش‌های دارای کمتر از ۵ اثر داوری نخواهد شد.

ناصری اظهار کرد: مهلت شرکت در جشنواره  تا ۳۱ تیرماه است و قابل تمدید نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و برنامه ریزی رسانه‌ها که داوران جشنواره از سوی آنان انتخاب می‌شوند، شرکت کنندگان، اصل آثار بارگذاری شده را نیز به دبیرخانه جشنواره (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان) تحویل دهند، اظهار کرد: آثار بخش جنبی نیز قابلیت بارگذاری در سامانه را ندارند و باید اصل آثار، در موضوعات اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه تحول شود.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست