• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۰۹
  • شناسه خبر: 7626

جشن روز خبرنگار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان برگزار می شود

پیام ملّت – مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه دوم مرداد ماه در زنجان، تلاش می شود تا صالحی در برنامه روز خبرنگار زنجان حضور یابد. یوسف ناصری در گفت و گو با «موج رس ...

پیام ملّت – مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه دوم مرداد ماه در زنجان، تلاش می شود تا صالحی در برنامه روز خبرنگار زنجان حضور یابد.

یوسف ناصری در گفت و گو با «موج رسا» افزود: جشن روز خبرنگار و اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان قرار بود ۱۷ مرداد برگزار شود که با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان، در صورت توافقات نهایی، این برنامه به روز دیگری موکول می شود.

وی با بیان اینکه امکان تفکیک آثار ارسالی به این جشنواره فقط در سه بخش گزارش،تیتر و مصاحبه امکان پذیر شد، افزود: مابقی بخش ها به صورت عمومی داوری می شود.

حضور احتمالی وزیر ارشاد در برنامه روز خبرنگار زنجان/ داروی سه بخش اصلی جشنواره مطبوعات زنجان تفکیک شد

این مسئول بیان داشت: منتخبان در بخش‌های اصلی مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش(خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور در روز برگزاری مراسم معرفی می شوند.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه ۳۴۳ اثر به این جشنواره واصل شد که از این تعداد ۸۴ اثر گزارش؛ ۱۷ مقاله؛ ۴۷ یادداشت و سرمقاله؛ ۷۹ تیتر؛ ۲۷ خبر؛ ۴۶ مصاحبه؛ ۲۰ طراحی و صفحه‌آرایی؛ ۱۹ عکس و ۴ طنز مکتوب بود.

وی افزود: طبق آمار در بخش گزارش ۳۶ اثر مربوط به خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و ۴۲ اثر مربوط به مطبوعات بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بخش مصاحبه ۲۴ اثر مربوط به خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و ۲۱ اثر مربوط به مطبوعات بود.

ناصری افزود: همچنین در بخش تیتر ۲۶ اثر مربوط به خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و ۵۲ اثر مربوط به مطبوعات بود. وی بیان داشت: پس از قطعی شدن حضور وزیر در برنامه روز خبرنگار زنجان، زمان و مکان اجرای برنامه مشخص می شود

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست