• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۰
  • شناسه خبر: 7656

قانون منع به کارگیری بازنشستگان مشمول همه قوای کشور می شود

پیام ملّت – معاون رئیس جمهور با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران دستگاه قضایی را هم شامل می‌شود‏. جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قانون من ...

پیام ملّت – معاون رئیس جمهور با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران دستگاه قضایی را هم شامل می‌شود‏.

جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: این قانون شامل تمام مدیرانی خواهد بود که علی رغم بازنشسته بودن در مدیریت‌ها به کارگیری شدند و این قانون شامل مدیران بازنشسته دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ها نیز خواهد شد و فقط محدود به مدیران قوه مجریه نیست.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بعد از ابلاغ کامل این قانون می‌توانیم تعداد مدیران مشمول این قانون را به صورت رسمی اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از استانداران با ابلاغ این قانون باید تغییر کنند، گفت: ۱۵ استاندار با اجرای این قانون باید کنار رفته و افراد دیگری جایگزین شوند.

معاون رئیس جمهور در خصوص تعداد مدیران بازنشسته استان زنجان نیز عنوان کرد: آمار استانها و از جمله استان زنجان را فعلا به صورت جداگانه در دست نداریم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست