• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۸
  • شناسه خبر: 7811

خبرنگارى حرفه اى سخت و دوست داشتنى

مهدی چگینی – هر ساله ١٧ مرداد روز مناسبى است تا از زحمات يك ساله خبرنگاران تقدير شود. در بين جامعه بزرگ رسانه، ورزشى نويسان، از جمله فعالانى هستند كه كمتر به چشم مى آيند و بار ورزش به دوش مى كشند؛ اما با شادى ورزشك ...

مهدی چگینی – هر ساله ١٧ مرداد روز مناسبى است تا از زحمات يك ساله خبرنگاران تقدير شود.

در بين جامعه بزرگ رسانه، ورزشى نويسان، از جمله فعالانى هستند كه كمتر به چشم مى آيند و بار ورزش به دوش مى كشند؛ اما با شادى ورزشكاران شاد و با مشكلات جامعه ورزش ناراحت مى شوند.

خبرنگار ورزشى كه باشى بايد اطلاعات عمومى ورزشى را در كنار فن و فنون تمامى رشته هاى ورزشى را بدانى و بتوانى مانند كارشناس هر رشته آن ها را تحليل كنى و بايد در لحظه همانند يك پيشكسوت ورزشى نقاط ضعف و قدرت هر هيات ورزشى را بررسى كنى.

خبرنگاران ورزشى علاوه بر آگاهى از رشته هاى ورزشى بايد مسئولان استان، شهرستان، سبك و انجمن هاى هيات هاى مختلف را بشناسند و از آخرين وضعيت مالى، قهرمانى و جمعيت بيمه شده اطلاعات داشته باشند و براى كسب آخرين اخبار ارتباط مستقيم و چهره به چهره داشته باشند.

خبرنگار ورزشى كسى است كه قهرمانان هر رشته ورزشى را با تمام افتخارات بشناسد و براى كمك در اوج ماند. ذخيره های ورزشى استان خود بنويسد و نقد كند.

خبرنگار ورزشى كه باشى بايد در بيشتر ميادين ورزشى حضور داشته باشى و به جاى اينكه سربار ورزشى ها باشد كمك مى كند تا يك رويداد ورزشى به درستى و كمترين مشكل به سرانجام برسد.

خبرنگاران ورزشى هم مانند ساير خبرنگاران در سراسر كشور، با درآمد كم زندگى را سر مى كند؛ اما براى خوش آيند فرد يا كسب درآمد بيشتر قلم فرسايى نمى كند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست