• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۱۸
  • شناسه خبر: 7834

«عصر ملّت »،حائز سه رتبه نخست شد

پیام ملّت– در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، علی اکبر شیوخی ، مدیر مسئول نشریه عصر ملت در دو بخش مصاحبه و گزارش عنوان نخست را به دست آورد. بنا ...

پیام ملّتدر مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، علی اکبر شیوخی ، مدیر مسئول نشریه عصر ملت در دو بخش مصاحبه و گزارش عنوان نخست را به دست آورد.

بنا به اعلام هیات داوران در بخش گزارش (نشریات چاپی)؛ به ترتیب علی‌اکبر شیوخی از نشریه عصر ملت نفر اول، بهنام آقاجانلو از روزنامه صدای زنجان نفر دوم و داوود محمدی از روزنامه مردم‌نو به عنوان نفر سوم انتخاب شدند. همچنین در بخش خبرگزاری‌ها، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس اول شد و سجاد کریمی به همراه مینا افشار از خبرگزاری ایرنا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش طراحی و صفحه آرایی؛ بهرام بلنداقبال از روزنامه صدای زنجان رتبه اول، فاطمه سیاحتی از موج بیداری رتبه دوم و صغری محمدی از هفته‌نامه مشاغل و کسب و کار رتبه سوم را از آن خود کردند.  در بخش عکس نیز اسدالله قربان‌زاده از خبرگزاری خبر آنلاین رتبه اول، نیما بیگدلی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و حامد رحمتی از روزنامه صدای زنجان رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیتر (نشریات چاپی)؛ سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان به عنوان نفر اول و زهرا هادی‌لو از روزنامه همشهری به عنوان نفر سوم انتخاب شدند و هیئت داوران در این بخش اثری را حائز رتبه دوم ندانست. در بخش تیتر خبرگزاری‌ها نیز هیات داوران هیچ اثری را حائز کسب رتبه اول ندانست و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس رتبه دوم این بخش و یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش خبر (نشریات چاپی)؛ هیئت داوران اثری را حائز رتبه ندانستند. در بخش خبر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز نفرات اول و دوم به تشخیص داوران حائز رتبه نشدند و علی الماسی از پایگاه خبری موج‌رسا و حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا به صورت مشترک حائز رتبه سوم شدند.

برگزیدگان مصاحبه نیز در حوزه نشریات چاپی به ترتیب مهدی سهرابی و الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه‌های اول و دوم و زهرا هادی‌لو نیز از روزنامه همشهری به عنوان نفر سوم انتخاب شدند. نیز علی‌اکبر شیوخی از پایگاه خبری پیام ملت رتبه اول، سجاد کریمی از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش مقاله محمدحسین حسینی از ماهنامه اقتصاد زنجان نفر اول، حسن حسینعلی از ماهنامه اقتصاد زنجان نفر دوم و سکینه محمدی از نشریه مشاغل کسب و کار نفر سوم شدند.  در بخش سرمقاله و یادداشت نیز رضا رمضانی از روزنامه مردم‌نو نفر اول، احمد حسنی از  نشریه صنعت و تجارت زنجان نفر دوم و زهرا هادی‌لو از روزنامه همشهری به عنوان نفر سوم معرفی شدند .

در بخش موضوعی این جشنواره نیز در بخش آسیب‌های اجتماعی از روزنامه صدای زنجان، آب و محیط زیست از هفته‌نامه صنعت و تجارت زنجان، خانواده و سبک زندگی از هفته‌نامه آوای میهن، در بخش نظام سلامت از هفته‌نامه مشاغل کسب و کار، در حوزه نظام سلامت از خبرگزاری ایرنا، دین و معنویت از خبرگزاری شبستان، ایثار و شهادت از پایگاه خبری موج‌رسا، حمایت از کالای ایرانی از خبرگزاری مهر، ورزش و نشاط اجتماعی از خبرگزاری ایسنا و آب و محیط زیست از خبرگزاری فارس تجلیل به عمل آمد.

همچنین در جشنواره ابوذر که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، علی اکبر شیوخی در بخش گزارش سبک زندگی و زندگی ایرانی و اسلامی حائز رتبه نخست شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست