• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۰
  • شناسه خبر: 7858

فیلمسازان زنجانی خوش درخشیدند

پیام ملّت– پنج فیلم از فیلمسازان زنجانی به بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل- مشکین‌شهر راه یافت. دبیرخانه شصت و یکمین جشنواره سینمای جوان اردبیل- مشکین‌شهر اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این ر ...

پیام ملّت پنج فیلم از فیلمسازان زنجانی به بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل- مشکین‌شهر راه یافت.

دبیرخانه شصت و یکمین جشنواره سینمای جوان اردبیل- مشکین‌شهر اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این رویداد منطقه‌ای را اعلام کرد.

بر اساس این خبر، ۲۹ فیلم در بخش داستانی، ۱۳ فیلم در بخش مستند، ۹ پویانمایی و ۸ فیلم در بخش تجربی این جشنواره رقابت می‌کنند که در مجموع پنج  فیلم از فیمسازان استان زنجان شامل ٢ فیلم داستانی ،٢ فیلم مستند و یک فیلم پویانمایی در این مرحله از جشنواره با سایر آثار به رقابت خواهند پرداخت.

فیلم های کوتاه داستانی” گوشه ها و زاویه ها” به کارگردانی مشترک جبار اوجاقلو و مجتبی حیدری ، فیلم کوتاه “بازگشته” به کارگردانی شبنم طارمی ، فیلم های مستند “ورسک” به کارگردانی مهدی کتابی و “من نجس نیستم” به کارگردانی علی حسینی صدر و انیمیشن “درون یک چارچوب” ساخته جعفر صیادی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان هستند.

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ٢٣ تا ٢٦ مرداد امسال  به مدت چهار روز در استان اردبیل، شهر مشکین‌شهر با حضور استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست