• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۰
  • شناسه خبر: 7855

مناسب سازی کار یک شبه نیست

پیام ملّت–مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مناسب سازی فضاهای شهری برای تسهیل در تردد معلولان زمان بر است، گفت: مناسب سازی شهری کار یک شبه نیست و هماهنگی سایر ارگان های ذیربط مهم است. محمد محمدی در بازدید ا ...

پیام ملّتمدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مناسب سازی فضاهای شهری برای تسهیل در تردد معلولان زمان بر است، گفت: مناسب سازی شهری کار یک شبه نیست و هماهنگی سایر ارگان های ذیربط مهم است.

محمد محمدی در بازدید از دفتر نشریه عصر ملّت و سایت خبری-تحلیلی پیام ملّت که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،افزود: در شهر با قدمت ۱۰۰ سال این امکان میسر نیست که در یک چشم به هم زدن شهر را برای تردد آسان معلولان فراهم کرد.

به گفته وی، در این راستا بسترسازی فرهنگی و فیزیکی در شهرها از سوی دستگاه های ذیربط همچون شهرداری و اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی ضروری است.

محمدی از پیشنهاد بهزیستی استان برای صدور پایان کار به ساختمان های دارای  مناسب سازی برای تردد معلولان و جانبازان در شهر اضافه کرد: در این راستا سامانه معبر از سوی این اداره کل راه اندازی شده تا مردم نبود مناسب سازی در ساختمان های شهر را به بهزیستی گزارش دهند.

محمدی با تاکید بر توانمندسازی معلولان برای ورود به عرصه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بیان کرد: حضور در دوره های آموزشی و مهارتی فنی و حرفه ای، شرکت در رقابت های مختلف ورزشی و فعالیت های مستمر در عرصه تئاتر و غیره جزوء موارد مهم برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با صراحت بیان کرد: در صورت نبود بسترها و هماهنگی ها از سوی سایر دستگاه ها تمامی فعالیت های بهزیستی استان بیهوده خواهد بود.

وی فعالیت انجمن های نابینایان، ناشنوایان و معلولان را گامی در راستای پیگیری مطالبات جامعه هدف مهم دانست و افزود: ورود تشکل ها به عنوان بازوی توانمند اداره کل در پیشبرد اهداف جامعه هدف اثرگذار است.

به گفته محمدی، همگان باید به معلول به دید شهروند درجه یک نگاه کنند و در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نقش مهم دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست