• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۳
  • شناسه خبر: 7884

۹۵ورزشکار زنجانی در اردوهای ملی

پیام ملّت– امسال ۹۵ نفر از ورزشکاران زنجانی به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند. علی خلیلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با جمیعتی در حدود بیش از یک میلیون نفر چیزی در حدود یک درصد جم ...

پیام ملّت امسال ۹۵ نفر از ورزشکاران زنجانی به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند. علی خلیلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان با جمیعتی در حدود بیش از یک میلیون نفر چیزی در حدود یک درصد جمعیت کشور را دارد،اظهار کرد:سهم افتخارآفرینی‌های ورزشکاران زنجان در مسابقات ملی و فرا ملی بسیار بالا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ۴۶ رشته ورزشی در بخش بانوان در استان فعالیت دارند، افزود: در بخش آقایان نیز ۵۰ رشته ورزشی در استان فعال بوده و برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف پیگیری می‌کنند.
وی با بیان اینکه در کل ۲۹۵ هیأت ورزشی در استان زنجان در بخش‌های مختلف فعالیت ورزشی دارند، ابراز کرد: سال گذشته ۴۷ هزار نفر در استان زنجان بیمه ورزشی شده‌اند که امسال این آمار ۲۴ هزار و ۴۲۲ نفر بوده است.
خلیلی با بیان اینکه امسال ۸ هزار و ۷۹۲ بانوی ورزشکار در استان زنجان بیمه ورزشی داشته و در رشته‌های مختلف فعالیت دارند, گفت: همچنین ۲۴ هزار و ۴۲۲ نفر از آقایان نیز امسال بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۶۰ نفره در بخش آقایان به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند، ابراز کرد: از بانوان نیز ۳۵ نفر امسال به اردهای مختلف تیم ملی دعوت شده‌اند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست