• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 8061

نگاه روشن بیمه آسیا استان زنجان به اسکواش

پیام ملّت– رئیس هیات اسکواش استان زنجان با تاکید بر حمایت های شرکت سهامی بیمه آسیا استان زنجان از تیم های اسکواش برای حضور موفق در لیگ های کشوری گفت: نگاه روشن مدیریت شعب بیمه آسیا استان به رشته ورزشی اسکواش راه مو ...

پیام ملّت رئیس هیات اسکواش استان زنجان با تاکید بر حمایت های شرکت سهامی بیمه آسیا استان زنجان از تیم های اسکواش برای حضور موفق در لیگ های کشوری گفت: نگاه روشن مدیریت شعب بیمه آسیا استان به رشته ورزشی اسکواش راه موفقیت های کشوری را هموار کرد.

سید ولی موسوی با قدردانی از حمایت های آقای« احمد مظفر خرمی»، مدیر شعب بیمه آسیا  استان زنجان بیان کرد: همین حمایت ها باعث شد تا تیم اسکواش بانوان با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ یک کشوری مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

به گفته وی، تیم آقایان اسکواش زنجان نیز عنوان سوم لیگ دسته یک کشوری را کسب کند.

موسوی با اشاره به حمایت های سه ساله شرکت بیمه آسیا استان از اسکواش عنوان کرد: امیدواریم با حمایت های بیمه آسیا در لیگ های کشوری شاهد موفقیت های روزافزون اسکواش استان باشیم.

رئیس هیات اسکواش استان زنجان نبود کورت های استاندارد را یکی از عوامل میزبان نبودن رقابت های کشوری اعلام کرد و افزود: تا به امروز زمین های بازیMDF  بود و شرایط برای میزبانی مطلوب نبود . با این شرایط امیدواریم در چند ماه آینده با استاندارد شدن کورت ها شاهد رونق این ورزش در زنجان باشیم.

وی از فعالیت ۷۳ ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی مهیج خبر داد و بیان کرد: با استاندارد شدن کورت های بازی شاهد استقبال گسترده از این رشته ورزشی خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست