• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۰
  • شناسه خبر: 8284

توزیع آب باید منطقی، عادلانه و منصفانه باشد

پیام ملّت– استاندار زنجان با اشاره به محدودیت منابع آبی موجود در کشور، گفت: برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و توزیع آب در تمامی حوزه ها از جمله بخش کشاورزی باید بر اساس منابع واقعی موجود به صورت منطقی، عادلانه و منصفانه صو ...

پیام ملّت استاندار زنجان با اشاره به محدودیت منابع آبی موجود در کشور، گفت: برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و توزیع آب در تمامی حوزه ها از جمله بخش کشاورزی باید بر اساس منابع واقعی موجود به صورت منطقی، عادلانه و منصفانه صورت گیرد.

اسداله درویش امیری در مراسم گرامیداشت هفته دولت در جمع اهالی درام طارم با بیان اینکه شهرستان طارم از ظرفیت بسیار بالایی در تولید محصولات کشاورزی برخوردار است، افزود: خوشبختانه با بارش های بهاری شاهد رونق دوباره کشاورزی در مناطق مختلف استان هستیم.
وی به محدودیت منابع آبی در استان و کشور اشاره کرد و گفت: می بایست بدنبال تامین آب از منابع پایدار و مستمر برای بخش کشاورزی باشیم چراکه در شرایط کنونی که با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم نمی‌توان از سرمایه اندک آب موجود استفاده بیش‌از حد داشت.
نماینده عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارائه شده از سوی نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب به ویژه در روستاها اشاره کرد و گفت: در گذشته علیرغم وجود منابع غنی در کشور، همواره دغدغه تامین نیازهای اولیه از قبیل آب، برق، گاز، راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت و مدرسه در روستاها وجود داشت ولی خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب، با تلاش های صورت گرفته در دولت‌های مختلف بسیاری از این نیازها در اغلب روستاهای کشور تامین شده و نگرانی اساسی در این حوزه ها وجود ندارد.
استاندار زنجان ادامه داد: امروزه دسترسی به اینترنت پرسرعت و ورزشگاه از مطالبات روستائیان است که نشان دهنده تامین نیازهای اساسی در این مناطق است.
وی ارائه خدمات مناسب به روستائیان را عاملی برای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها و گسترش حاشیه‌نشینی و مشکلات ناشی از آن دانست و اظهار کرد: باید همه مسئولین کشور در ارائه خدمات رفاهی مناسب به روستاییان اهتمام جدی داشته باشند تا جوانان با انگیزه بیشتری در روستاها بمانند و فریب تجملات زندگی شهری را نخوردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست