• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۷
  • شناسه خبر: 8454

تهران اول شد، میزبان چهارم

پیام ملّت – در خاتمه ییست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر کشور با حضور ۳۲ تیم از ۳۱ استان به میزبانی زنجان نوجوانان پسر تهرانی بر سکوی قهرمانی ایستادند. همچنین تکواندوکاران اصفهان نایب قهرمان شدند و پسران ...

پیام ملّت – در خاتمه ییست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر کشور با حضور ۳۲ تیم از ۳۱ استان به میزبانی زنجان نوجوانان پسر تهرانی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

همچنین تکواندوکاران اصفهان نایب قهرمان شدند و پسران البرزی بر سکوی سوم ایستادند و زنجان الف نیز به مقام چهارم دست یافت.

تیم تهران با ۴ مدال طلا؛ ۲ نقره؛ ۲ برنز و ۸۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافتند و تکواندوکاران اصفهان نیز با ۲ مدال طلا؛ ۲ برنز و ۵۱ امتیاز نایب قهرمان شدند و البرز با ۲ مدال طلا؛ یک برنز و ۵۰ امتیاز بر سکوی سوم ایستادند.

تیم‌های زنجان، مازندران و کرمانشاه به ترتیب با ۴۴، ۳۸ و ۳۶ امتیاز به مقام چهارم تا ششم دست یافتند.

 در بخش جانبی رقابت‌ها یعنی مسابقات قرآن نیز محمد مهدی کشاورز حسین آبادی از استان قزوین مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد و محمد رضا گرجی از استان لرستان دوم و سید مجتبی میرسلیمانی از استان یزد و حسین مهدوی از استان خراسان رضوی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در این مسابقات همچنین برترین‌ها نیز از سوی کمیته برگزاری مسابقات نیز به ترتیب زیر معرفی شدند.

بهترین داوران: اسفندیار اسدی(زنجان)، منصور حدادی(مازندران) و مهدی بهادری (تهران)؛ بهترین سرمربی: حسین کریمی(تهران)؛ بهترین سرپرست: جاوید آشوری(گیلان)؛ فنی‌ترین بازیکن: امیرولی پور(تهران)؛ بازیکن پهلوان: حامد امین پور(بوشهر) و تیم اخلاق: تیم هیات تکواندو فارس شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست