• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۳
  • شناسه خبر: 8655

کلینیک صنعت آماده ارایه خدمات به واحدهای صنعتی است

پیام ملّت – سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت : خدمات کلینیک ویژه صنعت به واحدهای صنعتی و تولیدی استان زنجان ارائه می شود. ایرج احمدی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی ایجرود با اعلام این خبر افزود: به منظور ع ...

پیام ملّت – سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت : خدمات کلینیک ویژه صنعت به واحدهای صنعتی و تولیدی استان زنجان ارائه می شود.


ایرج احمدی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی ایجرود با اعلام این خبر افزود: به منظور عارضه یابی و آسیب شناسی واحدهای صنعتی دارای مشکل، شرکت شهرکهای صنعتی با همکاری متخصصان توانمند بخش خصوصی و با بهره گیری از توان نخبگان استان اقدام به راه اندازی این کلینیک کرده و در این راستا به صورت کاملا رایگان از طریق تماس با معاونت صنایع کوچک و یا مراجعه حضوری به شرکت شهرکهای صنعتی در خدمت همه واحدهای تولیدی در سطح استان اعم از واحدهای داخل و خارج از شهرکهای صنعتی می باشد.

وی با اشاره به مشکلات گریبانگیر واحدهای صنعتی ابراز داشت: تنها مطرح کردن مشکلات کافی نیست بلکه باید برای حل آنها و توانمندسازی واحدهای صنعتی اقدام و کمک موثر انجام داد.
احمدی راه اندازی این کلینیک را گامی در جهت احصا و حل مشکلات واحد صنعتی دانست و تصریح کرد: مدیران واحدهای صنعتی می توانند با مراجعه به کلینیک صنعت با کمک گیری از متخصصان آن نسبت به حل مشکلات واحد خود اقدام نمایند.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان حفظ اشتغال موجود استان را اولویت نخست این شرکت دانست و گفت: راه اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال در استان و نیز کمک به نوسازی خط تولید واحدها که منجر به افزایش بهره وری و ظرفیت تولید آنها می شود نیز از دیگر برنامه های اولویت دار می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست