• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۶
  • شناسه خبر: 8698

عملیات پروژه های آبخیزداری در زنجان سرعت می گیرد

پیام ملّت – مدیر کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان زنجان ضمن تاکید بر لزوم تسریع در عملیاتی کردن پروژه ها به محض تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی گفت: توجه به این موضوع سبب می شود تا در پرداخت منابع به پیمانکار ...

پیام ملّت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان زنجان ضمن تاکید بر لزوم تسریع در عملیاتی کردن پروژه ها به محض تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی گفت: توجه به این موضوع سبب می شود تا در پرداخت منابع به پیمانکاران پروژه ها با مشکل مواجه نشویم.

 خلیل آقاجانلو در جلسه شورای اداری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تاثیر قطعی این مهم بر اعتبارات سازمان متبوع اظهار کرد: در وضعیت کنونی صرفه جویی در استفاده از منابع باید سرلوحه مسئولین قرار گیرد.

مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه مسئولین ادارات در شهرستان ها باید پیگیری اولیه جهت عملی شدن پروژه ها که از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار خواهند شد را بر عهده گیرند، نامبرده به آغاز پروژه ها در ابهر اشاره کرد و تمامی شهرستان ها را ملزم به آغاز پروژه های هدف کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت معادن در نقاط هدف استان باید زیر ذره بین اداره کل منابع طبیعی استان باشد، انجام کارهای نرم افزاری (جی.آی.سی) جهت شناسایی معادن فعال، غیرفعال و محل قرارگیری، مجوز و ….جهت کنترل دقیق و آنلاین معادن را لازمه صرفه جویی در زمان و وقت دانست و خواستار پیگیری موارد مطرح شده شد.

آقاجانلو با اشاره به اهمیت تولید گونه های مقاوم و گیاهان دارویی در وضعیت کنونی آب و هوایی کشور و استان بر لزوم تعیین تکلیف پارک های شهری و پیگیری آن از طریق شهرداری، شناسایی مناطق دارای پتانسیل های زراعت چوب اعلام کرد: پروژه های استانی نیز باید از سوی مسئولین به بخش ها و ادارات شهرستان ابلاغ کنند تا افراد با آگاهی اولیه و دقیق مراتب را پیگیری کنند.

موضوع ارزیابی عملکرد معاونت ها و بخش های زیرمجموعه اداره کل منابع طبیعی در آیتم ها و شاخص های مختلف نظیر نظم، تحول اداری و … ، شناسایی بحران های طبیعی در شهرستان ها به لحاظ تصرف، آتش سوزی، بیماری های گیاهی و آفات و …، ارتباط تنگاتنگ ادارات شهرستانی با مرکز استان زنجان از جمله موارد مطرح شده از سوی آقاجانلو در جلسه شورای اداری بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست