• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۲۷
  • شناسه خبر: 8726

یک هزار و ۵۰۰ برنامه در استان زنجان اجرا می‌شود

پیام ملّت – فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طی هفته دفاع مقدس امسال تعداد یک هزار و پانصد برنامه توسط سپاه زنجان (پایگاه ها، حوزه های مقاومت و کانون های بسیج اقشار) به مرحله اجرا در خواهد آمد. سردار ...

پیام ملّت – فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طی هفته دفاع مقدس امسال تعداد یک هزار و پانصد برنامه توسط سپاه زنجان (پایگاه ها، حوزه های مقاومت و کانون های بسیج اقشار) به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سردار جهانبخش کرمی در جمع خبرنگاران به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف این استان اشاره کرد و افزود: طی این هفته یک هزار و ۵۰۰ برنامه مختلف در نظر گرفته شده که در قالب ۲۹ عنوان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، وی گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را بسیار ارزشمند خواند و هدف از این برنامه ها را آشنایی نسل جوان با ارزش های این دوران سراسر حماسه و رشادت ذکر کرد.
سردار کرمی اجرای رژه نیروهای مسلح را یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران در کنار یکدیگر و آماده تر از همیشه، گوش به فرمان رهبری هستند و در این آیین گوشه ای از توانمندی و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با تاکید براینکه امروز نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی در اوج وحدت و عزت هستند، افزود: همایش بزرگ طلایه داران و پیشکسوتان نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، محفل انس با قرآن، نشست های بصیرتی و روشنگری، غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با ائمه جماعات، از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.
سردار کرمی به ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اشاره و تاکید کرد: تحمیل جنگ نابرابر بر ایران، اختلافات مرزی نبود بلکه جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و با حمایت همه جانبه از صدام، جنگی تمام عیار را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد که نتیجه ای جز ذلالت و زبونی برایشان نداشت.
وی تصریح کرد: در خاکریز فرهنگی باید از خون پاک شهدا دفاع کنیم و رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام به ویژه شهدا به طور کامل به رشته تحریر درآید.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست