• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۸
  • شناسه خبر: 8891

پرونده تیم فوتبال شهرداری زنجان قضایی شد

پیام ملّت – شورا از توجیهات هیات فوتبال استان زنجان به ریاست، فریدون اصفهانیان در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان قانع نشد و مصوب شد روند رسیدگی به پروند تیم شهرداری زنجان از مجرای سیستم قضایی صورت بگیرد. «سجاد خدایی ...

پیام ملّت شورا از توجیهات هیات فوتبال استان زنجان به ریاست، فریدون اصفهانیان در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان قانع نشد و مصوب شد روند رسیدگی به پروند تیم شهرداری زنجان از مجرای سیستم قضایی صورت بگیرد.

«سجاد خدایی»، سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه جلسات متعدد در خصوص بررسی وضعیت تیم فوتبال شهرداری زنجان صورت گرفته است، به مهر گفت: تفسیر اسناد و مدارک و صورت جلساتی که وجود دارد، نشان از وجود اختلافاتی در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان است که هیئت فوتبال و مجموعه شورا هر کدام تفاسیر جداگانه‌ای در این زمینه دارند.

وی با تاکید بر اینکه  مالکیت شهرداری بر این تیم کاملا محرز است، ادامه داد: شواهد بیانگر آن است که فدراسیون فوتبال در مکاتبات خود با این تیم، شهرداری زنجان را مورد خطاب قرار داده است و این نشان می‌دهد که تیم فوتبال متعلق به شهرداری زنجان بوده است.

خدایی خاطر نشان کرد: اینکه گفته می‌شود شهرداری فقط در حد اسپانسر تیم فوتبال بوده است نیز باید اظهار کرد که اسپانسر فقط در بحث مالی و حمایت از تیم وارد عمل شده و هیچ‌گاه با بازیکن قرارداد امضا نمی‌کند، برای اسپانسر از سازمان لیگ اخطاریه صادر نمی‌شود و بازیکنان نیز مطالبات خود را از اسپانسر طلب نمی‌کنند، لذا همه این‌ها حاکی از آن است که مالکیت این تیم برای شهرداری کاملاً محرز است.

سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص گزارشات و جمع بندی های خود را به شورا ارائه داد، افزود: شورای شهر زنجان از توجیهات هئیت فوتبال در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان قانع نشد و مصوب شد روند رسیدگی به پروند تیم شهرداری زنجان از روند سیستم قضایی صورت بگیرد.

چندی قبل اسماعیل دویران رئیس وقت کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان در ۲۱ فرودین ماه سال سالجاری گفت: وضعیت تیم فوتبال شهرداری زنجان در هاله‌ای از ابهام است و در نقطه‌ای قرار داریم که نمی‌دانیم تیم به چه کسی واگذار شده است. تیم فوتبال شهرداری زنجان ۷۵۰ میلیون تومان هزینه را به شهرداری زنجان تحمیل کرده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست