• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۰۹
  • شناسه خبر: 8902

حضور ۲۰ ورزشکار زنجانی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی

پیام ملّت – معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۲۰ ورزشکار از زنجان به مسابقات پاراآسیایی اعزام خواهند شد که امیدواریم با دست پر به ایران و زنجان بازگردند. محمد علی حمزه پور با اشاره به اینکه ا ...

پیام ملّت معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۲۰ ورزشکار از زنجان به مسابقات پاراآسیایی اعزام خواهند شد که امیدواریم با دست پر به ایران و زنجان بازگردند.

محمد علی حمزه پور با اشاره به اینکه اعزام ورزشکاران جانباز ومعلول زنجانی همراه با کاروان‌های تیم ملی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی از روزهای گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: امسال نیز همچون دوره گذشته وضعیت اعزام ورزشکاران زنجان مطلوب بوده است.
وی با ابراز امیدواری برای درخشش زنجانی ها در این دوره از رقابت‌ها، گفت: امسال ۲۰ ورزشکار از زنجان به این مسابقات اعزام خواهند شد که امیدواریم با دست پر به ایران و زنجان بازگردند.
وی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان، دو و میدانی، تیراندازی، بوچیا و دوچرخه‌سواری را از جمله رشته‌هایی عنوان کرد که ورزشکاران زنجانی در آن حضور خواهند داشت و افزود: بانوان سهم بسیار خوبی در اعزام زنجان‌ها دارند، به گونه‌ای که از ۲۰ ورزشکار اعزامی ۱۳ نفر بانوان و ۷ ورزشکار آقایان هستند.
حمزه‌پور ابراز کرد: ورزشکاران زنجانی با آمادگی خوبی پای به این مسابقات می‌گذارند تا بار دیگر موجب افتخار برای ایران و استان زنجان شوند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست