• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 8938

تامین مواد اولیه برای ادامه حیات پارس‌حیات

پیام ملّت – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مشکل تأمین مواد اولیه برای کارخانه پارس‌ حیات برطرف شده است. ناصر فغفوری به ایسنا افزود: امنیت، مهم‌ترین عامل برای جذب سرمایه‌گذاری است و در حال حاضر با و ...

پیام ملّت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مشکل تأمین مواد اولیه برای کارخانه پارس‌ حیات برطرف شده است.

ناصر فغفوری به ایسنا افزود: امنیت، مهم‌ترین عامل برای جذب سرمایه‌گذاری است و در حال حاضر با وضعیت اقتصادی باید طوری برخورد کنیم که دچار بیماری شده اما امید به بهبودی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی، کشور دچار بحران و ناامنی بود اما مردم همه یک هدف را دنبال می‌کردند، احساس خوبی داشتند و پشت یکدیگر بودند؛ اما در جنگ اقتصادی امروز سنگرها متفاوت است و مردم بیشترین آسیب‌ها را می‌بینند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه دلالان ارز وضعیت اقتصادی را دچار تشویش می‌کنند، تصریح کرد: نگرانی از تصمیمات آنی و مقطعی وزارتخانه‌ها نیز روی سرمایه‌گذاری تأثیر دارد.

این مسئول، کارخانه پارس‌حیات ابهر را یکی از کارخانه‌های مهم و تأثیرگذار حوزه تولید برشمرد و گفت: این کارخانه در حوزه مالیاتی، بیمه‌ای و پرداخت حقوق کارگران عملکرد خوبی داشته و اشتغال آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

فغفوری به مشکل این کارخانه برای تأمین مواد اولیه اشاره کرد و گفت: ادامه حیات این کارخانه برای ما ارزشمند بوده و مشکل تأمین مواد اولیه آن حل شده است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست