• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • شناسه خبر: 8935

پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان در راه مسابقات جام جهانی چین

پیام ملّت – رییس هیات ووشوی استان زنجان از اعزام ووشوکار زنجانی به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: محسن محمدسیفی قهرمان ارزنده زنجانی ایران و جهان به این دوره از مسابقات اعزام خواهد شد. رامین موحدنیا امروز با اشاره به ...

پیام ملّت رییس هیات ووشوی استان زنجان از اعزام ووشوکار زنجانی به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: محسن محمدسیفی قهرمان ارزنده زنجانی ایران و جهان به این دوره از مسابقات اعزام خواهد شد.

رامین موحدنیا امروز با اشاره به پیگیری برنامه‌های این هیات در بخش های مختلف، اظهار کرد: اعزام ورزشکارها به مسابقات داخلی و خارجی نیز از این برنامه‌ها است.
رییس هیات ووشوی استان زنجان از اعزام ووشوکار زنجانی به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: محسن محمدسیفی قهرمان ارزنده زنجانی ایران و جهان به این دوره از مسابقات اعزام خواهد شد.
وی اوایل آبان را زمان اعزام سیفی به این دوره از مسابقات اعلام کرد و افزود: این ووشوکار زنجانی از پرافتخارترین قهرمانان جهان در این رشته ورزشی است.
موحدنیا در پایان با بیان اینکه مسابقات جام جهانی در کشور چین برگزار خواهد شد، گفت: اردوی آمادگی پایانی تیم ملی پیش از اعزام در تهران برگزار می‌شود.
۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست