• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 9139

پل گلشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پیام ملّت – رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان درباره روند پیشرفت پروژه پل گلشهر گفت : علی رغم مشکلات شدید تامین مصالح ساختمانی و با توجه به اینکه۱۰۰ روز از شروع پل گلشهر سپری شده، خوشبختانه این پروژه با پ ...

پیام ملّت رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان درباره روند پیشرفت پروژه پل گلشهر گفت : علی رغم مشکلات شدید تامین مصالح ساختمانی و با توجه به اینکه۱۰۰ روز از شروع پل گلشهر سپری شده، خوشبختانه این پروژه با پیشرفت ۴۰ درصدی روند خیلی خوبی را سپری میکند و امیدوارم با تلاش بی وقفه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.


احمد نصیری در بازدید رییس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شورا از این پروژه، افزود: با بهره برداری از پل گلشهر مطابق روز شمار نصب شده در پروژه برگ زرین دیگری به افتخارات مدیریت شهری در زمان شورای دوره پنجم شهر زنجان افزوده خواهد شد.
رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان با اشاره به این که بر اساس برنامه زمانبندی، مدت اجرای پروژه از سوی مشاور طرح، یک سال اعلام شده است، اظهار کرد: پیشرفت۴۰ درصدی پروژه، مقداری هم از برنامه زمان بندی، جلوتر است و انتظار می‌رود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
نصیری با بیان این که مبلغ قرارداد پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطرنشان کرد: کاهش حجم ترافیک، حفظ ایمنی رانندگان و شهروندان و کاهش زمان‌های تاخیر به دلیل دور زدن و نیاز مُبرم ساکنین کوی گلشهر و شهرک‌های اقماری از مهم‌ترین دلایل طراحی و اجرای این پروژه است.
وی با بیان این که تغییر مسیر تردد خودروها مشکلی برای مردم و پیمانکار پروژه، ایجاد نکرده است، تصریح کرد: مسیرهای هدایت با هدف روان‌سازی ترافیک و تامین امنیت شهروندان در هنگام طراحی پروژه، پیش‌بینی شده و به همین دلیل، تاکنون شکایتی از سوی مردم، نبوده و اجرای طرح، روال عادی خود را طی می‌کند.
وی در خصوص اجرای پروژه‌های مشابه در آینده، گفت: پروژه‌های مشابه از جمله میدان مدرس و تقاطع شیلات نیز مورد بررسی و در مرحله مطالعه قرار دارد که پس از طراحی و تامین اعتبار در آینده به اجرا درمی‌آیند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست