• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۳
  • شناسه خبر: 9177

اصلاح شبکه توزیع آب منطقه بازار زنجان به طول ۱۷ کیلومتر انجام می شود

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در شهر زنجان، اصلاح ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان ، منطقه بازار در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در شهر زنجان، اصلاح ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب در هسته مرکزی شهر زنجان ، منطقه بازار در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد و از ابتدای سال تا کنون نیز بیش از ۴ کیلومتر شبکه فرسوده آب در شهر زنجان اصلاح و بازسازی شده است.

 علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: سال گذشته نیز نزدیک به ۳ کیلومتر از شبکه فرسوده در هسته مرکزی شهر زنجان اصلاح و بازسازی شد.

وی افزود: هدر رفت آب ، آمار بالای اتفاقات و حوادث شبکه توزیع آب شرب در هسته مرکزی شهر زنجان به دلیل قدمت بالا ، علیرغم مشکلات اجرایی در این منطقه همچون کم عرض بودن معابر و قدیمی بودن ساختمان ها اجرای عملیات اصلاح شبکه را امری اجتناب ناپذیر ساخته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به دلیل مشکلات اجرایی در هسته مرکزی شهر زنجان تمام عملیات اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب در این منطقه بصورت دستی انجام می شود که این امر بر سختی اجرا و کاستن از سرعت پیشرفت انجام پروژه ها انجامیده است.

جزء قاسمی با بیان این مطلب که به دلیل حجم ترافیک و تردد بالای خودرو و عابرین در این منطقه تا حد امکان تلاش می شود عملیات در روزهای تعطیل و کم تردد انجام پذیرد  ، از همکاری و تعامل مردم ، اصناف و شهرداری با کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه های این شرکت قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: شهر زنجان بیش از ۸۶۶ کیلومتر شبکه توزیع آب دارد که از این میزان ۴۰ درصد فرسوده بوده و نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست