• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۷
  • شناسه خبر: 9228

در ۱۳ آبان اتفاق خاصی نخواهد افتاد

پیام ملّت – رئیس کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه نیازمند وحدت و کنار گذاشتن اختلاف های سیاسی هستیم گفت: همه ما موظف هستیم به دولت روحانی کمک کنیم. سید پرویز فتاح در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه استان یزد با ...

پیام ملّت – رئیس کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه نیازمند وحدت و کنار گذاشتن اختلاف های سیاسی هستیم گفت: همه ما موظف هستیم به دولت روحانی کمک کنیم.

سید پرویز فتاح در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه استان یزد با بیان اینکه کمیته امداد با هماهنگی دولت و مجلس کار می کند، ادامه داد: دولت روحانی، کمک رسانی به مجموعه زیر پوشش امداد را به سه برابر افزایش داده و ۱۰۰ درصد آن را هم پرداخت کرده است.
به گزارش ایرنا، وی در ادامه گفت: نظام اسلامی با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از سخت ترین شرایط گذر کرده و امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و امنیت امروز کشور ما مرهون تلاش و جانفشانی های شهدا است .
این مسئول با اشاره به ضربات سپاه پاسداران به استکبار جهانی و دشمنان، بیان کرد: امنیت کشور ما امنیتی مقتدر در منطقه و نمونه است.
رئیس کمیته امداد کشور افزود: دشمنان و استکبار جهانی هر کاری توانسته اند در ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب علیه نظام ما انجام داده اند و به فضل خدا توطئه های آنها نقش برآب شده است.
فتاح با اشاره به اینکه در کشور ما فضای خاص تحریم، تورم و مشکلات اقتصادی حاکم شده است، یاد آور شد: نظام ما قوی از تر گذشته با همدلی و انسجام مردم و مسوولان و با پیروی از ولایت تحریم ها و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
وی به تهدید ترامپ علیه ایران اشاره و تاکید کرد: ۱۳ آبان می آید و می رود و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و با توجه به اینکه ملت ما خدا محور است، هر کارشکنی که دشمنان و استکبار جهانی می کنند باز ما پیروز هستیم .
فتاح با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در رسیدگی به نیازمندان افزود: در نهاد امداد و بهزیستی، پشت نوبتی نداریم و کمک ها به نیازمندان به روز شده و این ها همه به برکت اقتدار نظام است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: روز یکشنبه ۲۹ مهر جاری اتفاق بزرگی خواهد افتاد و دولت، سبد حمایتی خود را بین اقشار کم درآمد توزیع می کند.
وی گفت: افراد زیر پوشش طرح ایتام در ابرکوه، ماهانه ۳۰۶ هزار تومان از طریق حامیان کمک‌های مردمی دریافت می‌کنند و این درحالی است که میانگین کشوری این رقم، ۲۲۵ هزار تومان است و این نشان از همت والای مردم و خیران ابرکوهی دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست