• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۸
  • شناسه خبر: 9244

صدور ۱۷۵۹ پروانه کسب واحد صنفی در زنجان

پیام ملّت – در ۶ ماهه نخست سال ۱۷۵۹ پروانه کسب واحد صنفی در استان زنجان صادر  شده است. ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق گفت: در این مدت ۴۰ مورد پروانه کسب ایثارگری در استان ...

پیام ملّت در ۶ ماهه نخست سال ۱۷۵۹ پروانه کسب واحد صنفی در استان زنجان صادر  شده است.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق گفت: در این مدت ۴۰ مورد پروانه کسب ایثارگری در استان صادر شد.

وی با اشاره به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان عنوان کرد: اکنون در استان ۳۹ هزار و ۷۱۶ واحد صنفی دارای پروانه کسب در حال فعالیت هستند.

فغفوری تصریح کرد:۲۸۴ واحد صنفی در سطح استان فاقد پروانه کسب می باشند.

وی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون نظارت در نیمه نخست سال اظهار داشت : تاکنون ۱۷ جلسه کمیسیون نظارت در استان برگزار شده که ۷۱ مصوبه در آن به تصویب رسیده است.

این مقام مسئول یادآور شد : ۵۴ مورد از این مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

فغفوری با اشاره به صدور پروانه های بهره برداری در سال ۹۶ گفت : در سال گذشته ۳۰ پروانه بهره برداری معدن با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریا ل در استان صادر گردیده است.

به گفته این مقام مسئول در سال ۹۶ ، ۱۶۵ نفر در بخش معدن استان مشغول به کار شدند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در خصوص طرح های به بهره برداری رسیده در حوزه صنایع معدنی استان عنوان کرد : در ۵ ماهه سال جاری ۴ طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۷۵ میلیارد ریال در بخش صنایع معدنی به بهره برداری رسیدند.

وی خاطر نشان ساخت: با بهره برداری از این واحد ها زمینه اشتغال برای ۱۰۲ نفر فراهم می شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست