• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۸
  • شناسه خبر: 9232

اجرای پروژه های کاداستر اراضی ملی زنجان به مساحت ۷۸ هزار هکتار

پیام ملّت – معاون اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از اجرای عملیات حدنگاری در راستای اجرای پروژه های کاداستر اراضی ملی در سال های ۹۶ و ۹۷ طبق تعهدات مشاوران بخش خصوصی به مساحت ۷۸۳۰۰ هکتار خبر داد. پیمان فقیه با اشا ...

پیام ملّت معاون اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از اجرای عملیات حدنگاری در راستای اجرای پروژه های کاداستر اراضی ملی در سال های ۹۶ و ۹۷ طبق تعهدات مشاوران بخش خصوصی به مساحت ۷۸۳۰۰ هکتار خبر داد.

پیمان فقیه با اشاره به عناوین قراردادهای حدنگاری کاداستر حوزه های آبخیز استان زنجان اظهار کرد: تعهدات بخش خصوصی در اجرای کاداستر اراضی ملی شهرستان زنجان مربوط به شرکت مشاور “طرح و سازه شفارود” به سطح ۳۴۰۰۰ هکتار بوده که ۱۰۰ درصد آن اجرا و منابع مالی آن از طریق اوراق خزانه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در عملیات کاداستر اراضی ملی شهرستان های طارم و ایجرود به ترتیب در سال های ۹۶ و ۹۷ توسط این مشاور به مساحت های ۲۰۰۰۰ و ۲۴۳۰۰ هکتار به طور کامل اجرایی شده است، تصریح کرد: منابع مالی این پروژه ها نیز مربوط به اوراق خزانه بوده است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری شرکت مشاور “مرز پیمایش” عملیات اجرای کاداستر اراضی جنگلی شهرستان طارم به سطح ۳۲۴۰۰ هکتار مسئوليت اجرای آن در دست گرفته است، اضافه کرد: استارت این پروژه هنوز زده نشده است.

وی با اشاره به اجرای کاداستر حوزه های آبخیز به سطح ۱۰۰۰۰۰ هکتار  از طریق مناقصه هم گفت: برآورد شده است که ۵۴۳۳ هکتار آن در سال ۹۷ و از طریق صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده و اجرایی گردد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست